God morgon 22 September

God morgon Gunilla!
Nu tror jag att du hoppat fram en dag, men du kanske har bråttom någonstans =). Vilken underbar bild du ger oss, den vägen skulle man kunnat vandra på i sina egna tankar ett tag =)
Känner mig lite sliten i kroppen men det är bara att köra på. Har ett lunchpass idag och ev. ska jag gå på ett aerobicpass ikväll oxå, vi får se vad kroppen säger =).
Ha den finaste av dagar!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#1 Tack för att du såg att jag skrivit fel datum… Kanske jag vill ha det till Torsdag för då är arbetsveckan snart slut. Jag är trött!
Godmorgon Gunilla och Elpida och till er som kommer!
#0 Så fin bild Gunilla, jag vandrar den med Elpida!
Här är sol i dag också, visst är det mysigare att komma upp då.
I dag är det dags för ett besök till Molkom igen, det var ett tag sen sist.
En underbar dag till er alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej alla vänner!
Kom just på en tanke och vad det är det får ni kolla i tråden som snart finns här bredvid 
/kram
God morgon alla sköna
Här lyser solen idag och dimman ligger högt på en del ställen. Det är så vackert.
Idag ska jag nog tvätta ett fönster till. Det är inget vidare kul tycker jag, men ett måste eller???
I och för sig såg jag att de andra som jag tvättat blev inte speciellt klara utan mest dimmiga. Nu orkar jag inte göra om det. Huvudsaken är att man vet att det är rent. Det skulle INTE ha funkat för ett par år sedan. Då skulle det var skinande blankt och kristallklart.
Något har man lärt sig på livets stig.
Fin bild Gunilla
Godmorgon alla!
Kallt men soligt det blir en skön hösdag idag.
Önskar er alla en härlig onsdag. Solis. 

God middag!
Solen skiner på oss idag och himlen är vackert blå, ledig dag så jag ska gå ut och njuta av det vackra, bäst att passa på.
#2 Vacker bild Gunilla.
#5 Putsa fönster, jaa det behövs här också men det får vänta till nästa helg tror jag.
Önskar er alla en härlig onsdag!

Go middag alla vänner och bekanta =)
Hoppas solen skiner hos er med….för nu skiner man ikapp med den, jag älskar värmen och ljuset den avger. De liksom pirrar i kroppen…Man blir laddad med energi….Nog om detta, jag önskar er en härlig dag så ta hand om er.
Kram/Magnus
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
God middag!
önskar er alla en fin kväll
Goa dagar med sol och jobb i arbete eller i hemmet och att bara få känna in sig själv i vardagen/ kram