Vad är glädje för dig?
I dag blev jag jätteglad när jag fick ett kort från Spanis med posten. Det var en talande bild och fint innehåll!
Detta är glädje för mig!
Tack du underbara Spanis! 
Kram
Till er alla:
Berätta gärna om det är något du kännt glädje av i dag?
" Var nära naturen - var när dig själv "
#1 Vilken vacker blomma! 
Jag fick inget kort så jag var tvungen att glädja mig åt att bo i ett land där jag kan äta mig mätt (och mer därtill), inte behöva frysa nu när det börjar bli kallt.
Faktum är att jag funderade över detta i förmiddags när jag vädrade i sovrummet och bäddade sängen. Det börjar bli kallt på nätterna nu och jag har börjat slå på elementen, och så kom plötsligt den tanken. Så vad går jag och gnäller för, egentligen?
Natti och sov gott!
Sov gott du också Gilla och hoppas du fått upp värmen!
Kram
# 4 - Absolut! Här är det varmt och gott och tänk att man kan ha lyxen att vädra för att släppa in frisk och kall luft och ändå blir det snart varmt igen.
Jag är lite insnöad på detta idag, vet inte varför. Satt och såg ett två timmar långt program om vår planet och hur vi "brukar" den.
Men nu kallar snart sängen!
Natti
# 3 Har ingen adress till dig så
/kram

Jag som tänkte skapa ett inlägg idag och berätta om hu glad en vacker kvinna gjorde mig igår.=) Där sitter det en person en grå dag och tänker på MIG! Lilla jag!!
Spanis, du lyste verkligen upp min dag oxå och jag blev så varm och skön i hjärtat! Tack du goa, goa vän!!
*Kramar*
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag är glad för att ni är glada!
Bl.a.
#9 Och jag blir glad när jag ser dig Gunilla!
Hänger ni med på att skicka ett vykort till varandra? Kolla i så fall in min tråd; Brevduvan från N till S