Healing iFokus

Healing

Läst 982 ggr
Elpida
0

Godmorgon 21/9

Grått och trist ute, men här inne på jobbet är det varmt och härligt.. åtminstone mellan oss som jobbar. Mitt rum är dock lite småkyligt, tur att jag tagit med min en varm, go' poncho att slänga på mig. =)

Ta hand om er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Elpida och alla ni andra som kommer hit under dagen!

Regnet har vräkt ner hela natten och gör det fortfarande. Ja ja.. det är väl nån mening med det också, kantänka…

Ha det bra vad ni än tar er för med idag!Glad

[rore]
0

God morgon!

Nu vankas det kaffe och macka, så kanske jag vaknar till,,,

Regntunga moln över Uppsala,,,,

Ta hand om er

majlar
0

God morgon alla sköna.  Låter härligt med fin kamratskap på jobbet, det är ju A-O.

Här har det också regnat hela natten, låter som tåget ungefär, när det var som värst. Undrar vart allt kommer ifrån, det kan ju omöjligt vara änglarna som är så ledsna och gråter så mycket.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannKyss

Kvaser
0

Hej på er !

Här kan man bara sitta och sjunga "För jag har bara, regn hos mig". Usch vilket tråkigt väder…..men å andra sidan så kan man göra saker som lyfter ens sinne idag…..Som tex fira att farsgubben fyller år "hipp hipp hurra"….

Så jag ska åka dit och överraska honom med blommor och trisslotter….han fyller inte jämnt. Så det blir inget stort kalas =)

Hoppas ni får en bra dag i alla fall…..och DU!! Ja, just du !!

Sköt om er !! Kram/Magnus

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Indiania
0

Godmorgon Elpida och ni andra!

Här är vädret fint, solen visar sig i dag också.

Känner mig lite förkylningshängig i dag men blir det inte värre så slall jag inte klaga.

Har inga bestämda planer för dagen får se vad det blir?

#1 Gillar dina fjärilar Gunilla!

Ha en härlig tisdag allesammans! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Hej alla!

Vi har nyss kommit in från en grå och kylslagen morgon. Vi hittade massor av fina motiv att fota … eller rättare sagt jag, för Odi hittade murkna träd att bita i.

Det utlovas regn till mitt på dagen Flört

Gunilla var hittar du allt … så ljuvliga dina fjärilar är … tack Kyss

/kram

Loet_old
0

Go kväll

Jepp nu regnar det.

Tur att personalen på bilprovningen var på bra humör idag,det var med en klump i magen man for dit.små anmärkningar men inte någonting merFörvånad.brukar alltid hitta något…men man ska ha tur ibland.Tungan ute

Ha en trevlig fortsättning på kvällen…