Healing iFokus

Healing

Läst 837 ggr
snoflinga
0

Uppdatering från mig

Om någon saknar mig så kommer här en liten uppdatering:

Jag har börjat på mitt nya jobb, och jag stortrivs :) Jag får göra allt jag tycker är roligt och livet har verkligen lyssnat på vad jag vill göra. Det roliga är att flera av arbetsuppgifterna bara ploppat upp utan att vara tänkta åt mig från början, och så av en slump blev de mina och det är jag SÅ tacksam över!

Hästen har fått flytta till ett stall närmre mig. Allt där fungerar jättebra, det enda som får mig att känna sorg i hjärtat är hans lilla minihage - ja, sambon som inte ens är hästintresserad har till och med sagt att det inte ens kan räknas som hage. Jag vet att många hästar går i lika små hagar men det betyder inte att det är rätt, och det är svårt för mig att släppa honom i lilla fållan varje morgon. Trösten är att man har planer på att köpa till mark så vi kan få större hagar, det är bara lite saker som ska klaffa först - så nu önskar jag allt jag kan att min kära häst ska få en större hage. I övrigt har han en fin box han trivs med, med öppningsbart fönster, ett fint ridhus och en superstor ridbana och tillika massvis med bilfria ridvägar med gräs i mitten, plus att han har snälla hästkompisar i boxarna/hagarna bredvid.

I övrigt finns det inte mycket kvar av livet. Just nu orkar jag inte med något annat mer än att jobba och sköta hästen. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men fortsätter leva och väntar på vad nästa steg i livet ska bli - kanske har jag en liten andlig utvecklingspaus just nu (fast jag hade en sanndröm häromdagen faktiskt, så lite "vaken" är min andliga sida i alla fall)

Kram på er allihop, jag tänker på er varje dag även om jag inte orkar gå in här och läsa/skriva!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Spanaren]
0

Min snöflinga är alltid saknad Kyss

Ta dig tid med att hämta in allt nytt!

En bamsekram till dig Flört

Ps En häst som får mycket kärlek kan tillfälligt vara i sin lilla fålla :-)

Elpida
0

Snöflingan!!!! Hej!!!

Vad roligt att höra av dig! Vad skönt att det går så bra för dig på jobbet, då var det ju helt rätt att byta. Tänk så mycket ångest du hade inför det här valet! =)

Med en sådan "matte" som dig så är jag säker på att din häst står ut! Din andliga sida kanske känner att du har lite mycket annat att fokusera på för tillfället. När du känner att du orkar och hinner igen kommer den finnas där för dig!

Många kramar!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

Va roligt att du har det bra på jobbet. Kul att få lite uppdatering.

Jag tror din häst tänker finns det hjärterum så finns det stjärterum, när du släpper ut han i hagen. Han vet att du vill hans bästa. Det räcker för honom så länge.

Kram kramGlad

Indiania
0

Hej Snöflinga!

Kul att du hör av dig och att det flyter på och att du trivs med ditt nya jobb.

Du skriver att allt är en slump men där håller jag inte med dig, det är en mening med allt som sker.

Din häst skall vara glad att han har dig som vill honom så väl! Kyss

Kramar Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Härligt snöflinga!!

Blir så glad för din skull,, Ta hand om digKyss

Tanke kram från mig.

snoflinga
0

Kram på er allihop mina goa vänner! Tack för era fina, värmande ord!

*KRAAAAAAAAAAAAAAAM*

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

JILE
0

Kul att du tittar in och att du tänker på oss :-)..du kan väl titta in ibland och berätta lite hur det går. Ibland hinner man inte med allt. Kom när du har tid du….Glad

Kram Jile

Anna-Helga
0

Kram på dig! Kyss

korseett
0

kram!