Healing iFokus

Healing

Läst 408 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 15 September

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen skiner och gula löv dalar så sakta mot marken. Det börjar se ut som guld på gräsmattorna!

Ha en riktigt bra Onsdag!Glad

[Spanaren]
0

Hej Gunilla och alla andra Tungan ute

#0 Vilken vacker bild och min fantasi sätts just igång om denna underbara port som kanske leder in till en härlig enighet i samförstånd med er och alla andra.

Varje morgon så ser jag alltid något fint när jag och Odi går vår vanliga promenad. Jag älskar årets alla växlingar Kyss

/kram

nillanb
0

Godmorgon på erGlad

Vilken magisk bild gunillaCool

Morgonen startade alldeles fantastiskt! solig, kylig och massor av ned fallande löv i underbara färger, vilken skön morgonpromenad vi fick jag och Svea!, rena healingenergier Skrattande.

Önskar er alla en dag fyll av glädje!

Elpida
0

God morgon!

Trots en försovning är morgonen ganska god, det är ju faktiskt inte så mycket att göra åt utan dagen rullar på ändå =)

Visst börjar det bli härliga färger i trädgården, älskar höstens alla färger. Nu hoppas jag att det blir lite fina höstdagar så man kan vara ute och dona och grilla lite korv med barnen =)

Må som bäst!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon. Fin bild igen Gunilla.

Säger som ni andra. Hösten dä ä mitt liv dä se. Med andra ord jag älskar hösten med  allsköns färger. Det är bara att gå ut och njuta, det bästa är att det är alldeles gratis.

Indiania
0

Godmorgon alla!

#0 Den bilden gillar jag Gunilla!

I dag är det sol igen och visst är hösten en vacker årstid ( även om jag tycker om alla årstiderna med dess växlingar.)

Önskar er alla en härlig onsdag! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

Go förmiddag

Önskar er alla det bästa idag.!Glad

Toyan
0

God kväll!

Tittar in och önskar er en fin fortsättning på kvällenGlad