God morgon 15 September
Hej Gunilla och alla andra 
#0 Vilken vacker bild och min fantasi sätts just igång om denna underbara port som kanske leder in till en härlig enighet i samförstånd med er och alla andra.
Varje morgon så ser jag alltid något fint när jag och Odi går vår vanliga promenad. Jag älskar årets alla växlingar 
/kram
Godmorgon på er
Vilken magisk bild gunilla
Morgonen startade alldeles fantastiskt! solig, kylig och massor av ned fallande löv i underbara färger, vilken skön morgonpromenad vi fick jag och Svea!, rena healingenergier
.
Önskar er alla en dag fyll av glädje!

God morgon!
Trots en försovning är morgonen ganska god, det är ju faktiskt inte så mycket att göra åt utan dagen rullar på ändå =)
Visst börjar det bli härliga färger i trädgården, älskar höstens alla färger. Nu hoppas jag att det blir lite fina höstdagar så man kan vara ute och dona och grilla lite korv med barnen =)
Må som bäst!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon. Fin bild igen Gunilla.
Säger som ni andra. Hösten dä ä mitt liv dä se. Med andra ord jag älskar hösten med allsköns färger. Det är bara att gå ut och njuta, det bästa är att det är alldeles gratis.
Godmorgon alla!
#0 Den bilden gillar jag Gunilla!
I dag är det sol igen och visst är hösten en vacker årstid ( även om jag tycker om alla årstiderna med dess växlingar.)
Önskar er alla en härlig onsdag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go förmiddag
Önskar er alla det bästa idag.!

God kväll!
Tittar in och önskar er en fin fortsättning på kvällen