God morgon 10 sep
God morgon
Så är det äntligen fredag och solen tittar fram,kan inte bli bättre.
Ha en bra dag oavsett vädret alla!
God morgon Loet och alla andra som snart tittar in.
Här flyger molnen fram över himlen. Så det blir nog kanske sol framåt dagen.
Ha en fin dag och var rädda om varann
Vacker bild Gunilla

Go morron =)
Alla som är pigg och alert, själv har jag funderingar på att lägga mig en liten stund….Eftersom att natten var lite knölig *s*.
Ha en bra dag och sköt om er !
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

God Morgon allihop 
Idag är en sådan härlig dag! Först ska jag klippa mig (extremt välbehövligt) och sedan ska jag samla ihop hela min familj + en flickvän och så ska vi åka till stugan och ha kräftskiva ikväll. Mys och mys med familjen
Underbart!
Så det gör inget att regnet öser ner, vi får elda och tända ljus!
Men jag undrar om någon härinne kan tipsa om vad man gör åt en extremt långdragen förkylning? Jag är nu inne på femte veckan och det börjar bli tärande att inte få sova på grund av ständig värk i halsen och hosta samt en helt igentäppt näsa. Jag går inte till läkare för det är virus så de kan inget göra ändå. Finns det något naturläkemedel jag kan ta eller har ni andra tips och råd?
Jag önskar er alla en underbar dag och helg!
ps om jag inte svarar på råden är det för att vi är i stugan… inget internet ds
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon allesamman
önskar er en fin fredag!
Hej!
Nyss kommit in från hundprommisar x 2 i en solskensvarm dag. Det är torparhelg i helgen så vi hörs
/ kram
Ps Gunilla tack för en sagolikt vacker bild 

God morgon/förmiddag alla raringar!
Ute är det rusk och grått men i hjärtat är det fredag och jag lyssnar på radion…de spelar "I've gotta feeling" med Black Eyed Peas.."that tonight's gonna be a good night" Jag tycker vi bestämmer det - det kommer att bli en himla bra fredagskväll!!!
Gunilla, vilken underbar bild, vilken stillhet och skönhet!
Kvaser, vad gör du på natten egentligen? =)
Spanaren - ha det så himla skönt på torpet!! Kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon alla!
Tänk va alla är morgonpigga idag. Själv har jag nyss vaknat o sitter med en kopp kaffe få se hur det verkar för jag känner mig fortfarande trött ändå har jag sovit bra i natt förutom en massa konstiga drömmar.
Idag skulle jag göra en massa saker så jag får väl sätta fart nu o då kanske jag blir varm för jag fryser skitt att det går mot kallare tider.
Ha en bra dag alla! 
Godmorgon alla!
#8 Jag hade också sovmorgon i dag Solblomman 
#1 Gunilla vilken stämningsfull bild.
Hoppas ni alla njuter av att finnas till!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#9 Härligt Indiania =)
Ang. bilder jag lägger in så är inte alla tagna av mig. Dagens bild bl.a är hämtade (lagligt) härifrån! 
Men tack ändå!
Men bilden är vacker likaväl Gunilla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#12 Jaa, det är den!
Åh vad det är härligt med höst och med helg och allting! Jag ska rida ut i skogen i eftermiddag, det ska bli så härligt! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
go middag alla härliga människor här inne.vädret är blandat här i Dalarna i dag.imorgon åker jag till Karlstad för att heja på mitt barnbarn.hon ska tävla i agillity.så hoppas vi får en bra dag utan regn.Hoppfull jag har gjort en blandning av ingefära och sirap för hostan.mig hjälper det omedelbart.sött och sliskigt men det hjälper.jag tar ca en tsk ingefära och häller i lite sirap rör om.

#15 Tack snälla rara du
låter hemskt sött men ingefär har jag nog hört någon gång att det ska vara bra! Tack!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God kväll allesammans
Vi har haft en vacker och ganska varm dag, varit på stan och handlat mycket folk som vanligt en fredag.
Vissa dagar tycker jag timmarna springer iväg fortare än vanligt
Det mörknar rätt fort nu på kvällarna men det gör inget, hösten är skön träden börjar skifta så vackert nu
Ha en fin kväll!
Kramar.