Blomfrön som healing!
Mitt hela jag uppfylldes av en sann och äkta kärlek när jag upptäckte för en stund sedan att min "Blomman för dagen" blommade.
Mina tankar sändes med en gång till Majlar som gav mig dessa små frön för att sprida en glädje till mig.
Jag i min tur delade med mig av en planta till en släkting och jag hoppas även att hennes blomma får blomma.
Denna varma tacksamhetens känsla som jag kände kan verkligen kallas för healing.
Majlar du är nu för evigt sammankopplade med denna blomma 
Nu ska min healingblomma få heta: Majlar som blommar så glatt för ditt sinne.
/kram
Ds Samma text finns också på min blogg.

Vad fint Spanis, och vilken vacker färg på blomman!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#1 Tack och jag är verkligen uppfylld av lyckoenergier 
/kram
Åh vad glad jag blir. Tack så mycket för dina fina ord. Kram
# 3 Varse god och du ska veta att dina frön spred en glädje till mitt innersta. Detta är healing om något
… tack igen!
Från ett litet frö så kan en blomma bli så fin och stark … liksom människan/ kram
Åh så söt! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Den är vacker med sina färgnyanser!
Fin blomma Spanis och det vita i blomman lyser innifrån 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack för att ni vill dela min glädje över denna fina blomma 
Alltså är det ingen mer än jag som känner så här för en blomma? Känner kärleken och tacksamhetens glädje i sitt inre med att få beskåda en sådan här vackerhet … både från Majlar och blomman?

Jo men visst. Jag fick en rosbuske av svärmor förra sommaren som jag planterade. Nu på sensommaren har jag njutit av dessa vackra blommor och känt sådan tacksamhet att jag har dem eftersom jag inte har svärmor kvar. Det fyller mig med sann glädje!
"Du har alltid två val"
#11 Den blomman fick jag av min svägerska i år och den står och pryder sin plats på en fönsterbräda vid torpet.
Tack för att du också ville berätta 
Jag hoppas att många fler hakar på för detta är en healing så att alla kan bli varma inombords pga. sina fina och blomstrande minnen 

#11 Sådär har min mamma och jag gjort oxå fast med oxtunga. Min blev så dålig så jag fick slänga den men mamma har kvar den hon fått av min mormor… får be om en lite "stickling" =)
"Du har alltid två val"
#13 Så har syrran och jag också gjort för att hålla blomman vid liv!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "