God morgon 8 sept
Har haft det lite stressigt några dagar och saknat alla goa på iFokus, äntligen lite tid att titta in och läsa! =)
Eftersom jag inte knappt träffat mina barn på två dagar ska jag försöka mysa med dem ikväll och kanske laga lite god mat. Men först är det jobb och Zumba på schemat! =)
Ha det bäst!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
god morgon!
Här är det fullt upp. Ha det bra alla idag
God morgon.
Jag önskar er en bra dag!
God morgon
Tittar in och hälsar,ha en fin dag alla!
Godmorgon
ha en härlig dag
God förmiddag!
Måste titta in och se hur ni har det. 
I går fick jag teefon att min farbror låg på K-ds sjukhus och att det var allvarligt, senare fick jag veta att det var bättre…..de skrämde upp mig i onödan. ( men det kan ju vara svårt att veta )
I dag är det lite sol emellanåt och livet är härligt!
Kram till er alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej alla!
Jag har haft en riktigt fin och grå och daggig morgon med massor av fotografier. Några finns på min blogg i fall att ni har lust med att se dem
http://spanaren.filosoferar.se/blogg/permalink-20100908-367153.html
#0 Energier till Elpida och en lugn kväll med mat och barn vill jag önska dig 
#5 Ja, livet är finurligt men jag hoppas att din farbror är envis och vill vara kvar ett tag till *ler*
/kram
Här var det dimmigt på morgonen men soligt nu! Vi ska till barnens mormor alldeles strax!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

God middag!
Gråmulet idag och blåser kyligt, har inte lika ont i halsen och kroppen som igår, skönt.
#5 Visst blir man rädd när man får ett sånt samtal Indiania, hoppas din farbror orkar ett tag till.
Kramar / Toyan
#8 Ja Toyan man blir helt ställd men han mår bättre nu i alla fall. tack för du bryr dig!
Kram
#5 Ja det är som det är Spanis! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

#6 Tack söta rara du!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus