God morgon 7 sep
God morgon
Önskar er alla det bästa av dagen,med vad ni tar er för!
Godmorgon Loet och alla andra!
Är tillbaka hemma efter ett par dagar i Finland. Det har varit fantastiskt och kul att för första gången komma dit, men som man säger borta bra men hemma bäst 
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon.
Solen skiner och det är hög och klar luft. Tänk den som vore ledig och fick ta en tur till skogen med svamp o fikakorg…
Ha en bra dag.
Godmorgon på er
Även här visar sig solen!
Ha en fin tisdag
Hej alla!
Solen skiner och det blir en toppendag i dag också *ler*.
Alla som jobbar och har sol får tänka på att ni känner er lite piggare och gladare med att få se allt i en liten ljusare tillvaro 
Regnar det eller är grått så får ni sätta er under en lampa och bländas av lampans kraft.
/kram

Go förmiddag !
Allt är bra med er hoppas jag. Här är det grått och trist, så jag får ligga och slöa idag. Känner mig kraftlös när det bli denna typ av väder….men det är bara att hålla igång…*s*….
Ha en bra dag !
Kram
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Godmorgon alla!
Solen tittar fram och det känns som det skall bli en skön dag.
I går satt jag i solen ett par timmar, det gäller att ta vara på de fina dagarna.
I dag skall jag klippa mig,
#1 Välkommen hem igen Tilja!
Gör det bästa utav dagen!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon vänner,
Nyss hemkommen från en massage som ingår till alla i reikimaster kursen..åh vad skönt skulle kunna ligga kvar hela dagen kändes det som.
Jag skulle dricka mer och mitt onda i foten som jag gnällt om här var innestängd energi skulle behöva få utlopp för den..hm..synd att den satt sig i foten då om jag ska ut och springa.
Ha en fortsatt fin dag så härligt väder,
kram Jile

God eftermiddag!
Här är det kanonväder idag så jag har tagit mig en tur i skogen, alltid lika härligt.
I övrigt är det lugn och ro som gäller idag 
Önskar er alla en bra fortsättning på dagen!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God middag!
Växlande väder här. dimma i morse sen sol och nu hopas det mörka moln.
Är hemma från jobbet, huvud och hals värker och kroppen känns mörbultad, förkyld som alla runt om
Äter massa vitlök som svider i halsen och får mig att svettas men ger nog basseluskerna en match
Ha en fin eftermiddag och kväll allihopa.
Kram på er! Smittar ju inte så här genom cyberrymden
#9 Goa och hälsosamma energier till dig 
Tack Indiania 
Med ljus och kärlek... Tina
Go kväll säger jag då och nillanb jag tänkte så intensivt på dig i förrgår. Gjorde du något speciellt då?