Healingsajtens värme :-)
Jag upplever det som att det finns så mycket av hjärtinnerlig och sann värme på denna sajt.
Alla mottas med en värme och jag tror mig nästan veta att varje tråd besvaras eller hänvisas vidare.
Ingen är förmer än någon andra … utan vi är alla lika i grund och botten.
Att vara sedd och hörd det är också en gåva som gör så att man växer som person.
Ont i kropp i kropp eller själ så finns det alltid vänliga energier som ges som en hjälp till mottagaren.
Våra hjärtan är sprängfyllda av empati och värme och jag vet själv hur underbart det är att få tillbaka av allt detta i ett gensvar 
Tack för att jag får vara med och bidra på mitt sätt och tack även för allt som ni har bidragit till mig på olika sätt och vis.
/kram
Ps Det finns en sajt till som får denna tråd *ler*
Tack själv Spanaren med allt det du bidrar. DU är en klippa och en kvinna med mycket stort hjärta. Kram
#1 Tack
… och krya på dig du fina och goa Sajtvärd
/ kram
Tack Spanaren! Du har så mycket glädje och kärlek som du bidrar med!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

Tack själv Spanis, du lyfter oss med din värme och ditt positiva sätt att leva! *Kram*
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tack själv Spanis.
Men skam på torra land vad ni ger tillbaka
och tack.
Äkta medmänsklig värme gör så att alla trivs och ni alla är fenomenala på att se det lilla i det stora … så tack i retur till er alla och då menar jag alla
/kram
ja vad ska man säga ett större och varmare hjärta får man leta efter.tack för alla värme du sprider till alla medmänniskor.en stor värmande kram.
#7 Tack igen Dalamormor för den tråd som du startade upp
Du är liksom alla andra … underbar 
Jo, nog är det varmt här inne för jämnan tycker jag…
Tack alla heta själar…hehe
#9 "Så ska det låta" med Yodhe 
#10 Vilken underbar bild och jag njuter och undrar sen om de tillhör dig och de dina *ler*

Tack själv Spanaren =)
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
#12 Tack till dig också vännen för allt fint och all värme du bidrar med 
#11 Det är mina små barnbarn. Agnes och Alice
#14 Jag förstod det nästan
och dom är underbara … tack igen för att jag och alla andra fick se dessa fina "ljusvarelser" .
/kram
Tack själv spanis med all den värme du bidrar med.
Kram
Tack själv Spanaren
• ? • • ? •
?• º º º •? ?• º º º •?
?• º º º º º •? ?• º º º º º º •?
?• º º º º º º º? º º º º º º º •?
?• º º º º º º º º º º º º º º •?
?• º º º º º º º º º º º •?
?•º º º º º º º º º•?
?• º º º º º º •?
?•º º º º•?
? º º ?
?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Så goa som alla är här inne så är det inte konstigt att sajten mår bra med sina energier och all kärlek.
Ett returtack till #16 Loet och # 17 Rore 
#17 Andina … du sade det med hela ditt vackra hjärta … tack i retur även till dig
Otroligt vackert hjärta som står för så mycket 

Vad ska man säga nu som inte blivit sagt
Bara ett stort och hjärtevarmt tack till spanis och alla andra goa på den här sajten.
Här kan man inte annat än trivas, alla härliga energier och den värme som ni alla ger gör ju att man mår bra
Kramar / Toyan
#20 Tack och det är så kul att räkna in er alla med dessa goda energier och era stora och värmande hjärtan. Stort TACK i retur 
Tack själv Spanaren o alla andra godingar på denna sajt.
Så fint skrivet så håret reser sig på mina armar och jag håller med dig Spanaren att det är många goa själar på denna sajt som vet vad empati är.
#23 Hjärtevärme till dig också goa Jeremina