Healing iFokus

Healing

Läst 701 ggr
Indiania
0

Godmorgon 5 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag är det en härlig solig söndag.

I går var jag på skördefest och det var trevligt, köpte bl.a en fin hemvävd trasmatta.

I dag skall syrran och jag till Molkom och hälsa på vår farbror som fyllt 85 år.

Önskar er alla en härlig dag att njuta utav!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Hej goa Indiania och alla andra Kyss

Måste bara få tacka er alla igen för den värme och omtanke som ni har gett till mig. Ni är verkligen ljusspridare allihopa.

/kram

Indiania
0

#1 Kyss tillbaka! ???

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon alla sköna. Idag har vi gått brasträff för första gången i år med frågor och korvgrillning.

Solen skiner och molnen dansar och ser ut som änglavingar.

Ha en fortsatt find dag och var rädda om varann

Toyan
0

God kväll!

Tittar in och önskar er en fin fortsättning på kvällen,Glad

Loet_old
0

Tittar in och hejar,så här på söndagskvällen.Glad

JILE
0

Godkväll och nattinatti önskar jag.Glad

Elpida
0

Hej hej så här en dag för sent =)

Majlar, vad är en brasträff? Berätta! =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

#7 Det är olika föreningar i kommun som anordnar en frågetävling och gör en snitslad bana där de 12 frågorna hänger.  Oftast går banan i skogen. Men kan även gå i bebyggt område. På slutet av banan har man en eld där man kan grilla korv och dricka kaffe, och där man lämnar in sin tipsrad och får rättad, sen står resultatet i morgontidningen dagen därpå.

Vi började gå det här när barnen var små snart 40 år, och vi tycker det är ett roligt sätt att börja söndagen på. Säsongen börjar i sept och slutar sista oktober.

Elpida
0

Åh vad mysigt!! Det är sådant vi alltid gjorde när jag bodde hemma i lilla byn som liten. Det där har en förmåga att försvinna när man flyttar till lite större samhällen - tyvärr =(.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus