Healing iFokus

Healing

Läst 572 ggr
Elpida
0

God morgon 1 september

Ny månad och höstlika dimmor som svävade på morgonen. Luften är kall och klar och det ser ut att bli en vacker dag!

Tänk vilken vacker årstid vi har framför oss med alla härliga färger!

Den bästaste av onsdagar önskar jag er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

God morgon Elpida och alla andra när ni vaknar!

Solen skiner efter en natt med kallgrader!!! Rynkar på näsan För tidigt för sånt!

Ha en riktigt fin och energirik dag!

majlar
0

God morgon alla. Solen skiner här också efter ett vansinnigt regn. Man kan undra varför regnet är så ilsket av sig och hur mycket vatten finns det egentligen. Synd om alla som får översvämmningar och allt förstört.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannKyss

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

En underbart vacker höstmorgon, morgon rundan var otroligt skön!

Nu ska jag hasta i väg på dagen s första möte..

ha en undarbar dag alla!

[Spanaren]
0

Hej!

Hoppas det lilla som känns i halsen försvinner för jag har inte tid med att vara "typ" förkyld Flört

Jag kommer att bli osynlig i några dagar från och med i morgon. Idag ska jag göra en soppa och baka för det kommer släktingar och äter hos oss i morgon kväll.

I morgon ska vi först hämta en annan släkting som kommer med tåg till en annan stad och sedan göra ett sjukbesök.

Fredag begravning av de tre omkomna i bilolyckan den 25/7.

Lördag besöka sjuka anhöriga på lasarett och lämna av släktingen vid tågstationen i en annan stad.

Alltså full Agenda från och med i morgon/ kram

Ps Elpida min dag blir så bra så … tack Kyss

nillanb
0

Spanaren med sitt stora hjärta!!!Kyss

Underbart för dina nära att få finnas i ditt ljus..

Sänder dig lite ljusa energier så att du orkar med det  behöver nu i er svåra tidKyss

Glöm inte att ta hand om dig själv!

[Spanaren]
0

# 5 Tack och jag tyckte det skulle passa så bra att släktingar möts hos oss för att få träffa släktingen från södra delen av Sverige i lugn och ro före begravningen. Tack för dina engergier … puss Kyss

/kram

majlar
0

#6 Glöm inte bort dig själv i det stora, du lilla rara ängel. KramOskyldig

[Spanaren]
0

#7 Tack för omsorgen vännen Kyss /kram

Elpida
0

Spanis, skickar lite ljus och värme till dig om kvällarna så du får lite påfyllning. Du goa goa Spanis!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Prinsessan81
0

God morgon! Solen skiner och småfåglarna hoppar runt i äppelträden här utanför. Ser ut att bli en underbar dag! :)

Indiania
0

Godmorgon alla!

Du är i mina tankar Spanis och tänker extra på dig på fredag Kyss

Det är sol här också i dag, det är en fin dag.

Önskar er alla en härlig onsdag! Kram på er

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

#9 Elpida och # 11 Indiania … tack och puss Kyss

Ps Nu kokar köttet på spisen till soppan, bulldegen på jäsning och smöret på uppmjukning för att göra Vitsippor (typ chokladbollar med marsan i).

smilax
0

God förmiddag!

Här skiner solen också mellan de svarta regnmolnen så vi får se hur dagen artar sig. Jag är hemma från jobbet idag också men känner mig mycket bättre så imorgon blir det att gå till jobbet igen. Tack alla som skickade lite ljus och styrka till migGlad. Nu ska jag passa på att ringa och fixa saker som man inte hinner när man jobbar.

Spanaren: Tänker på dig för det låter som du har några tuffa dagar. Önskar att ditt halsont går över så du orkar med.

/

signemo
0

Gomorron.alla fina människor.

Spanaren , du är en pärla för andra. Ta hand om Dig själv också. Kram

Var rädda om varandra

korseett
0

god förmiddag

kikar in lite och ser hur ni har det. Lördagen går till historien då vi fick över 100 mm regn och allt flöt. Men i år klarade vår bäck sig från att riva med vägen men på andra sidan sjön, samma väg, blev det återigen avskuret. Vi har fått två hundraårsregn två år på raken. Det är nog någon som har räknat fel däruppeObestämd.

Själv försöker jag komma till ro och det går sådär. Helgen blir spännande eftersom jag då ska vara med på skördefesten på värmlands näs, det är som konstrundorna med stationer me med lokal produktion och lokala företag och mycket lantbruksanknytet. Välbesökt är det visst. Ska stå längst ut på halvön vid Ekenäs gästhamn. Den so har vägarna förbi får gärna komma och hälsa

Ha det så bra nu kära medlemmar

Hoppfull
0

God Förmiddag säger jag med!

Här är det strålande vackert väder, solen skiner för fullt och jag har tagit en skön promenad och lapat ljus!

Även jag tänker extra på dig Spanis och gör så extra mycket på fredag! ta hand om dig!

Och alla ni andra likaså och ha en riktigt ljus och fin onsdag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

smilax
0

#15 Oj så mycket regn. Lät kul med skördefestGlad. Hoppas du får en trevlig helg. Synd att det är så långt härifrån annars hade jag gärna kommit.

Själv ska jag på vikingamarknad på vår vikingagård här bredvid, Gunnes gård. Håller tummarna för fint väder för den har nästan regnat bort under några år. Förra året var det däremot fint väder. Så till helgen blir man vikingSkrattande. Alla som har vägarna förbi Upplands Väsby är så välkomna så.

[Spanaren]
0

#13 #14 #16 … tack för all omtanke och stor bamsekram till er i retur Kyss

Toyan
0

God middag!

Vackert väder har vi denna första septemberdag, jag är ledig och är hundvakt, så roligt att få ha honom här hela dagen. Glad

Just nu ligger han och sover efter en långpromenad.

Ha en riktigt fin onsdag!

Kram/ Toyan