Healing iFokus

Healing

Etikett: djurkommunikation
Läst 1146 ggr
snoflinga
0

Någon som kan se vår katt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som kan försöka få kontakt och se var vår kissemiss befinner sig? Han har varit borta sedan fredag lunch, och jag kände direkt på em när jag kom hem att något var fel. Har letat runt i garage/uthus i närheten utan framgång Gråter

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

snoflinga
0

Jag har själv fått en uppfattning, men vill gärna se om ni andra får samma information - då jag som vanligt inte litar på min egen förmåga…

snoflinga
0

Haha, i samma sekund som jag postade inlägget kom han hem Förvånad Tror han varit instängd någonstans och hoppades att det var någonstans där man ofta öppnar dörren…

majlar
0

Vilken tur. Man blir så orolig

Katter är ena riktiga luringar. Min dotter har en svart hankatt, han brukar försvinna och vara borta några dagar, sen kommer han plötsligt runt hörnet som om ingenting, han går bara rakt in i köket till sin matskål och glufsar i sig alltihop sen går han till sin sovplats lägger sig tillrätta och sover en hel dag.

snoflinga
0

#3 Ja, man blir ju det. Grejjen är med vår katt att han aldrig gör sådana där utflykter, han håller sig alltid hemmavid och ska helst in flera gånger om dagen för att äta. Likaså om han är ute på natten, så väntar han alltid vid dörren när jag går upp på morgonen - så då blir man lite extra orolig när han inte dyker upp!

Loet_old
0

Ja se katter,dom går sin egen väg.

Min katt var också borta under en helg.som vi letade trodde katten hade omkommit på något sätt.men icke det,när grannen kom hem och öppnade uthuset så slank katten ut.

snoflinga
0

#5 Ja, jag tror ju också att E varit inlåst någonstans, är ju rimligt med tanke på tiden han kom tillbaka på också (mitt på dagen en helg). Häromdagen såg jag honom klättra in i bakluckan på grannens bil och undersöka alla grejjer där, så han är inte så försiktig som jag önskar, även om han är reserverad mot främmande människor.

[Spanaren]
0

Skönt att han är hemma igen Kyss

Jag hade en sanndröm för många, många år sedan om att våran kisse hade sprungit bort när vi var till fjällen och att vi inte skulle leta efter honom?!?!

Så jag visste det när kattvakten kom med andan i halsen och skulle berätta detta när vi kom hem.

Visst sökte vi honom och vi hörde honom ofta jama och öppnade dörren, men ingen kisse.

Tvi vale när dom försvinner och att man inte vet vad som har hänt!!!!!

Till slut så blev vi hundägare och det är tryggare … för hundar håller sig inne på nätterna Flört

/kram

Loet_old
0

Ojoj se upp snöflinga,det där är jag också livrädd för.konstigt nog så tycker jag att bilar är katterna väl mycket förtjusta i.jag lämnar aldrig blicken ifrån katten om en bildörr är öppen,man vet ju aldrig.