God morgon 28 augusti
Go'Morron Majlar och allihop!
Stort Grattis på er båda två, Majlar! Hoppas ni får en härlig bröllopsdag med många go'a gamla och nya minnen!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon Majlar, Andina och alla andra som droppar in.
Grattis till dig och maken Majlar. Bra "kämpat"! 
Ha en riktigt fin dag alla!

God förmiddag!
Wow, 34 år!!! Själv har jag precis påbörjar 9:e året, men å andra sidan är jag bara 38 år
. Ett stooort grattis till er majlar!!!!
Idag är det kallt och fuktigt ute, kanske blir en sväng till Sävsjö för lite fotboll, långt att åka men kanske bättre än att vara hemma
Först blir det i alla fall en kopp kaffe sedan en kissnödig hund som vill ut
, ..eller han får ju gå ut först naturligtvis 
Om någon orkar och vill under dagen tar jag gärna emot lite healing till min kropp som just nu knyter sig totalt. Pyss och kram!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på er!
Grattis till dig och maken Majlar!
Själv har jag varit sambo i 35 år och visst undrar man vart åren tagit vägen.
Här har det åskat och regnat på morgonen och då är det skönt att ligga och dra sig ett tag.
Känner mig lite småförkyld ( lite grinig ) annars är allt bra!
Kram på er och ha en skön lördag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej alla!
Majlar och Andina … ytterst fina bilder … tack 
Grattis Majlar och grattis till din make också och själva firar jag och maken snart 39 år tillsammans och nu i december 20 år som gifta.
#4 Indiania … tack
och kolla på min blogg idag för att se vad jag tackar Indiania för http://spanaren.filosoferar.se/blogg.html
Vilken hjärtevärme du spred till mig Indiania … tack igen *ler*
/kram
#5 Vad glad jag blir att du tyckte om kortet. Var ju på " Vildhjärtas " utställning i Torsby hon heter ju Maria Westerberg och jag vet ju att du gillar henne! Varm
från till dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "
#6 Du värmde upp hela mig … tack igen 
Tack tack alla gulliga healingvänner. Och grattis till er andra som också har många härliga år tillsammans med era kära.
Kram
god eftermiddag alla!
här har det åskat och slagit ner i grannens hus, det small i kontakterna här med. Regnet har fullständigt vräkt ner och flera vägar är avskurna, dock inte vår. Jag har precis varit på Nysätersmârten och shoppat lite. Det blev fint väder så folket har börjat krypa ut ur stugorna nu.
Funderar på om jag ska göra maken sällskap i drömlandet- hör nämligen hur han snosar och snarkar därinne så det är lockande. Det är skönt att vara ledig härifrån och kunna ägna mig åt annat ett tag och få kontakt med mig själv igen. Jag bakar och syr och donar med trädgården och gör qi gong.
Ha det så bra alla och lyckönskningar på bröllopsdagen majlar!
#9 Usch med åska och och att den slog ned hos din granne 
Kul att du hämtar in energi allt eftersom och slaffa nu med din gubbe
/kram

God kväll!
Kikar in en snabbis och önskar er alla en trevlig lördagkväll!
Gratulerar dig och maken till 34 år majlar!

Har haft en jättetrevlig kväll med goda vänner som kom med thaimat. Vi har pratat, ätit och haft det gott!
#9 Låter som en bra idé Karin, lite själavård behöver vi alla ibland och en tupplur på eftermiddagen är inte helt fel!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus