Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 935 ggr
[Jeremina]
2010-08-25 20:35
0

Märkligt?

Jag har haft ljud i huvudet till och från ett bra tag men senaste månaden har blivit värre. Läkare fick mig att använda nässprayer och andra avsvällande mediciner.

Men så i måndags blev jag less och sa till "de på andra sidan" Hjälp mig för f*n!

På morgonsidan igår fick jag våldsam tandvärk och tandläkaren hittade en spricka i en tand i överkäken. Han borrade ur och hittade sprickan som han lagade provisoriskt. Sedan dess är ljuden borta Förvånad Snacka om att få vägledning va?

Toyan
2010-08-25 23:18
0

Så fantastiskt Jeremina, bevis för att dom på andra sidan hör oss och hjälper men inte alltid på ett sätt som vi tänkt oss.

Glad för din skullGlad

Kram/ Toyan

Indiania
2010-08-25 23:22
0

Ofta kommer hjälpen när vi minst anar det.

Härligt Jeremina och kram till dig! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

yogflame
2010-08-26 04:14
0

Trodde läkaren du var galen då du sa att du hörde ljud?

Eller trodde dom det var något svullet och orsakade ljuden---

Med tanke på medicinerna du fick.

Jag tror att din tandvärk hade givit sig till känna ändå.

jag hade ont i halsen 3 veckor, sen visade det sig vara en infektion i visdomstanden eftersom halva bara kommit upp. Så då fick jag antibiotika o sen dess är det bra.

[Meinfinity]
2010-08-26 09:18
0

*ler* Skönt att det löst sig!Skrattande

Jag hade liknande symtom… lät som en tvättmaskein…. dygnet runt! Efter många år fick jag öronen spolade!!!! Och Vips så "va jag frisk"

*värme*

[asamaria]
2010-08-27 13:12
0

Ha, ha det är bra att bli förbannad iblandSkrattande

Kram Åsa

[Jeremina]
2010-08-28 00:12
0

#3 De trodde nog jag var lite mer galen än jag är. Men nu har jag feber och fick idag pencillin av tandläkaren.