god morgon 21 augusti
grått och lite regnigt här men det ska väl spricka upp bli soligt. Idag ska vi spela på makens systers häst som ska springa på travet i örebro. Vi har aldrig gjort det förut men nån tia kan vi väl avvara.
Ha en bra dag alla
Godmorgon på er!
Lycka till på travet Korseet!
Stilla och ljuvlig morgon här hos oss och jag har just avnjutit en sen frukost. Ska strax sätta igång och tvätta och sedan blir det gräsklippning. Ikväll vankas kräftskiva 
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Hej på er!
Här är det lite regnigt i dag. Blir lite pyssel inomhus och kanske en promenad.
Skickar med en bild trån " Vildhjärtas " utställning som jag och en väninna besökte på Heidruns bokcafè i går. Det mysiga är att hon har små underfundiga texter till sina alster.
Önskar er alla en skön lördag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God eftermiddag på er allesammans.
Va mysigt det verkar med Vildhjärtas utställning. Jag är barnsligt förtjust i alster som kommer från naturen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann och lycka till korsett med travandet

Vilken söt skultpur :) Han ser ut att skicka en stor kram :)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Idag har vi 29 grader här i Schweiz!
I morse åkte vi upp i en kabinbana, 1 kilometer drygt, rakt uppför alpbranterna! Iiii…vad det kändes otäckt till att börja med….Men efter en stund glömde man bort det för utsikten var helt fantastisk!
Väl där uppe så fotvandrade vi ännu högre upp…
Vilken luft och vilka vyer. Helt oslagbart! Jag badade fötter o be i en ISKALL bäck (fors). Kunde inte låta bli trots att jag är superförkyld.
I morgon blir det avresa från den här byn vid lunschtid, till flygplatsen drygt två timmar härifrån. Landar på Arlanda sent i morgonkväll, sedan får jag "dra järnet" hemöver med bilen så jag kommer i tid till jobbet på Måndagmorgon kl. 8. 

Gó middag!
En mulen dag och kvavt, nu hänger regnet i luften. Tur att vi var ute tidigare då väninnan och jag. Fika på stan och kolla in seconhand, tycker det är så kul att gå och titta på alla prylar som finns
Inte kan man handla varje gång, har redan så det räcker men böcker kan jag köpa, bokmal är jag ju. hittade två idag.
Lämnar tillbaka dom när jag läst så att dom kan säljas en gång till.
Lycka till korseett!
Önskar er en härlig lördag kväll!
Kram/ Toyan