God morgon 19 augusti
Godmorgon Spanaren och ni andra!
Du har så rätt i det du skriver, vi har många unerverk i vår vardag. I dag skall jag vara mer uppmärksam än vanligt. Tack för dina kloka ord!
Kan berätta för dig Spanaren att i morgon skall jag och en väninna åka till Torsby och se " Vildhjärtas " utställning.
Önskar er alla en finfin dag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#1 Låter spännande och kan du eller vill du berätta mera om den utställningen
Där kommer du att se många underverk 
Godmorgon på er!
Underbart citat Spanis! Blir så glad av dina ord, för det är så lätt att missa det vi har runt omkring oss i vardagen och missa det lilla i det stora 
Nu blir det en stunds meditation och sedan jobb.
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er alla!
Tack för påminnelsen goa Spanis 
Visst är det så att vi inte alltid ser underverken..fastän vi nästan snubblar på dem.
I dag ska jag vara uppmärksam!

God Morgon på er allihop!
Idag åker vi till Göteborg och ska njuta och lyxa ett par dagar… sen återgår livet till vardag, skola och jobb. Men nu ska vi bara mysa 
Ha det gott alla!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#0 Vad passande med en ekorre i ditt inlägg, då vi i morse tittade på en söt ekorre som kilade runt i vår ena hasselbuske :D Underbart söt är han!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#7 Ekorrar är så söööta liksom snöflingorna är 
Instämmer helt! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Godagens på er!!
Härligt citat spanaren
,, ibland blir jag blind för underverken framför ögonen,, Tack för påminnelsen,,,
Snöflinga så rosig och fin du är på kinderna,,, se så sträck på dig och ta emot komplimangen,, den är ju sann

hej hej!
Springer in så här på tidiga aftonen och vinkar hej! Mötesdag och datorstrul på jobbet, för lite sömn och för mycket gotte i magen… Ska ta det någorlunda lugnt ikväll!!
Ha det så gott alla fina människor!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God kväll!
Har inte blivit tid att titta in förrän nu, har jobbat och handlat och diverse annat så dagen har gått väldigt fort-
Här har öst ner i omgångar men är uppehåll nu
Ha en fin kväll allesammans!
här är upp och ner men säger hej och godnatt

*Sträcker på mig - vilket kan behövas i mitt liv just nu :) Tack Spanis för att du är här och säger snälla saker till oss när vi behöver det