Healing iFokus

Healing

Läst 1007 ggr
Indiania
0

Godmorgon 18 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en liten hälsning till er alla i dag!

Hoppas ni är nöjda med det ni gör.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

Hello!

Idag ska här packas ihop lite kläder inför Göteborgsresan med Lisebergsbesök i morgon Glad Det ska bli kul!

Jag hoppas att ni alla får en fantastisk dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Spanaren]
0

Hej Tungan ute

#0 Indiania vilken fin gest du ger till oss alla Kyss 

Med en öppen hand bjuder du in oss i din fina medmänsklighet … tack   och ha det bra allihopa/ kram

Indiania
0

#2 Vilken fin tolkare du är Spanis, tack goa du! Kyss

[Spanaren]
0

# 3   

[tantleen]
0

God morgon!

Ser ut att bli en ganska fin dag idag,dock lite blåsigt.

Idag är det lite dammning på agendan och sedan ryggläge i soffan på altanen och fortsätta att läsa boken:Den långa vägen till att läka mitt hjärta.(en gripande berättelse)

Ha en underbar "lillördag.

Kram<3

[rore]
0

Halloj på er!

Vilken fin bild Indiania och Spanarens tolkning gick ju rakt in i lilla hjärtat på migKyss,,

Här är det regn fyllda moln som faller med jämna mellanrum, Men det är rätt fridfullt det med,,,,

Önskar er alla en finer dag.

[Jeremina]
0

God eftermiddag allesammans..här sitter jag och väntar på att tjejen som städar åt mig en gång i månaden ska komma. Det är flera år sedan jag kunde dammsuga själv Obestämd Ingela som hon heter är 24 år och så duktig och mycket snabb. Hon är dessutom så glad och trevlig Glad

Fin bild tycker jag med Cool

Indiania
0

#6 Kyss

#7 Vad kul att se dig Jeremina!Skrattande Vad härligt du får inte bara städat , du får trevligt sällskap också!

Elpida
0

God kväll!

Idag har jag varit med minstan på första skoldagen, vi passade på att åka på kondis efteråt och hade det allmänt mysigt!Skrattande

Vilken fin bild du bjuder på idag Indiania och Spanaren prickar ju rätt i hjärtat - som vanligtGladKyss

Ikväll blir det träning och sedan soffan, är lite trött. Bröstbenet låste sig idag igen när jag lade ner en liten bebis (inte min) i sin vagn så nu värker det om ömmar lite här och där Obestämd.

Ha en jättefin kväll!

(Här är det höstväder idag, brrr)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

#9 Här kommer energi till dig Kyss /kram

Elpida
0

Tack hjärtevännen!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus