God morgon 17/8
Igår hade flickorna och jag frisersalong hemma. Minstan blev klippt, mellerstan fick håret färgat och här sitter jag med bubbelgumsrosa naglar och lyser upp mörkret ute med =)
Hoppas ni lyser upp er dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
god morgon
Uppe med tuppen idag men ska snart sätta igång och jobba.
Bubbelgumsrosa naglar! lyser det bra då?
ha en bra dag alla

Det är inte neonfärgat men så där 50-talsaktigt rosa =)
(föreställer jag mig iaf för nu var jag ju inte riktigt med på 50-talet…=)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på er!
Vad mysist det låter med frisersalong hemma Elpida. Hoppas att du är nöjd med dina härliga naglar 
Önskar er alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon alla!
I dag kom jag upp i tid och har ätit frukost, druckit kaffe och läst tidningen.
I dag skall min bror och jag till Molkom och hälsa på vår farbror.
#0 Elpida vad härligt med frisersalong och läckra naglar. 
Önskar er alla en härlig dag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#0 Elpida visst ska vi lysa upp vår dag liksom du gör med ditt fina nagellack 
#4 Att ge av sig själv är så naturligt att det sprider sig till varje ensam själ som behöver det. Hoppas att ni får ett glatt leende tillbaka av er farbror 
Solen skiner och jag ser min dag i dom glada fäger som gör mig så kärleksvänligt glad
Ha det/kram
God förmiddag alla i det gröna.
Kul med egen frisersalong. Det skulle jag med vilja ha. Min gubbe brukar hjälpa mig att rätta till det som inte kommer med i saxen när jag är igång och klipper.
Gillar nämligen inte att gå till frissan.
Grattis till din farbror Indiania som har en sån trogen besökare.
Påminner mig och när jag och min mamma åkte en gång i veckan till hennes lillebror som låg på långvård efter en svår stroke. Vi hade med äppelkaka och vaniljsås, som han formligen älskade. Nu är båda borta och det är tomt.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#5 och #6 Tack skall ni ha det känns bara fint att besöka vår farbror som var så rar mot oss när vi var barn.
Majlar han får god mat där han är och vi brukar bli bjudna på mycket gott till kaffet bl.a äppelkaka med vaniljsås ( fast vi brukar betala varje gång ) det är såå bra peronal där.
Vi brukar ha med strutglass åt honom, det är en fröjd att se vad belåten han är! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#7 Va härligt det är och vad nöjd man känner sig när dom gamla älskade har det bra. Personalen är A-O.
Kramis