Healing iFokus

Healing

Läst 1802 ggr
Elpida
0

God morgon måndag 16/8

Ny dag och ny vecka att fylla. Dagen börjar grå och regnig så då får man mysa inne på jobbet istället.

Hoppas ni får en alldeles speciell vecka!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

tilja65
0

Godmorgon Elpida och alla andra!

Idag har det kommit in lite friskare luft och ett stilla regn, härligt. Känns spännande med en helt ny vecka som väntar på att upptäckas Skrattande

Önskar er alla en fin dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

korseett
0

godmorgon

mycket jobb har jag men segar lite så här på morgonkvisten

ha en bra dag alla!

majlar
0

God morgon

Här skiner solen och det har blivit lite svalare, kände hur det började bli kyligare i vinddraget från fönstret i natt. Skönt.

Idag blir det lite rensning i rabatter och blomlådor, det har börjat blomma över.

Ha en fin dag alla

[Spanaren]
0

Hej alla!

Säger som Majlar att det har blivit tillfälligt kyligare Flört plus 2,9 grader som kallast i natt.

Sol plus sol i mitt sinne och ha det så bra idag/ kram

nillanb
0

Godmorgon på er!

Betydligt svalaer med gråväder och regn är det som bjuds har idag.

Ha en fin måndag!

Indiania
0

Godmorgon !

Har haft sovmorgon i dag, det blev sent i går kväll, Det är + 19 grader ute och lite molningt.

Önskar er alla en givande dag! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[tantleen]
0

God morgon!

Verkar bli en underbar dag,ska bara "vara" och njuuuuuuta!

Kram på er allaKyss

snoflinga
0

Godmiddag :) Har "lördag" idag och passade på att sova lite efter frukost :) Vaknade nu - lyxigt va?

Önskar er alla en härlig måndag!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

snurriga jag tog med mig svampkorgen med svampkniv och vattenflaskan ut till bilen. Fick vända och gå tillbaka med korgen för jag skulle ju jobba haha

[Spanaren]
0

#9 Men lilla virrpannan då *gapskratt* och jag känner det som att du har för mycket omkring dig och har gjort så en längre tid Kyss

/kram

Indiania
0

#9 Skrattande Du ville nog till svampskogen Karin Skrattande

korseett
0

#10 har jag mycket omkring mig? hehe nä inte allsOskyldig

#11 mycket hellre där än på jobbet iallafall

Loet_old
0

Go kväll

Ja kyligt i natt,men det var högt i luften i dag och inte så kvamligt som det har varit.märks att hösten är på annalkande.

Ha en bra kväll alla!Glad

Toyan
0

God kväll!

Mulet och blåsigt efter solskenet tidigare idag, ser ut att bli regn.

Har jobbat över idag så nu är jag trött och har ont i föttern, skönt att sitta här en stund.

Ha en fin kväll allesammansGlad

korseett
0

vilken måndag! Min bil blev påbackad på parkeringen med plåtskador och skev dörr. Jag kunde köra hem iallafall. En hel last med ungdomar runt 18-19. Ägaren till bilen var skitfull och visste inte ens om han hade ett försäkringsbolag. Stackars tjejen som hade kört tyckte det var förargligt. Får väl se hur detta går.

[GunillaF]
0

Hej på er!

Idag har det varit en regndag här i Schweiz. Vi tog en biltur till en liten gullig stad. Chur (vet inte om det stavas så) heter den. liten o pitoresk.

Musikalen i gårkväll var mycket bra. Våra svenska musiker, dansare och rollinnehavare, skötte sig utmärkt bra!

Jag blev lite generad när jag kom till lokalen. Jag skulle ha en reserverad plats, det visste jag men att det satt en värstingstor skylt på min stol med texten: Gunilla F…….. , "very important person from Sweden", på den det hade jag inte väntat migCool

Jösses vad folket tittade på mig. Det trodde kanske att jag var nån kändis.Tungan ute

[tantleen]
0

Ha,ha,ha..vilken historia…….du tog väl med dig skylten hem som bevis på vem du är;-)))

Kram

[GunillaF]
0

#17 Nää, jag tog den inte med mig…Äsch då, jag vet ju vem jag är ändå!Skrattande

Indiania
0

#16 Vilken grej alltså Skrattande Tänk vilken kändis du är därborta också nu!

[tantleen]
0

Thi,hi….. "synd",jag hade nog "ramat in den" och hängt den på väggen eller varför inte på ytterdörrenFlört.

Elpida
0

#15 Nämen!!! Då blir det väl polisanmälan och grejer ox om han var onykter? Fy vad otrevligt! Det är på vägarna man färdas med sina nära och kära…

#16 Jamen visst, har alltid vetat att du är en riktig stjärna Gunilla ;-) *kram*

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

snoflinga
0

# 15 Hoppas det går bra att fixa allt pappers- och plåtarbete!

# 16 Vad härligt med din skylt Skrattande

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.