hjälp mej rädda min son
Ber er alla om hjälp till min son som snart gör sig illa…Han mår så dåligt psykiskt….Han är snart 18 år och vill verkligen ingenting längre…Han går inte ut.sover inte. mår fruktansvärt dåligt. Snälla hjälp honom!!!!! Jag har även andar som besöker oss, kanske det är någon av dem som gör honom på detta vis…..Finns det någon hjälp åt oss???? Stor kram
Må bra engergier är på väg
/kram
Tack snälla…..
Skickar healing
Tack tack…Jag är er evigt tacksam.
Sänder dig och din son ljus och kärlek. Kram
Tack så mycket…Det behöver vi verkligen
Varma tankar till er båda.
Det finns massor av medium och healare men alla tar ocker summor för att hjälpa till……Här hjälper ni till helt utan vinning…Tack alla…HJälp mej gärna att få över de andar som besöker mej in i ljuset så de kan få frid…Vet ej vilka dom är ej heller vad dom vill…Kan ni även hjälpa dem?
Jag skickar till er båda.
Med ljus och kärlek... Tina
Tack Tina
Sänder ljus och värme till er båda.
:) Sänder kärlek och ljus till din son och dig. 18 år är en svår tid. En vis man sa en bra sak till mig, han såg livet som olika kapitel i en bok, vissa svåra och andra helt olika de andra. Man behöver inte byta bok, bara kapitel. Det var ord som hjälpte mig att få bättre förståelse över livets upp och nergångar. Kramar till er
tack för de kloka orden…Kram
Jag känner verkligen viljan att hjälpa dig o din son. Men enda vad jag kan göra är, att skicka så mycket jag kan, uppiggande energi till honom o styrkekramar till dig. Kan bara hoppas, att han får livsgnistan tillbaka, och börjar kämpa i livet.
Pirkko
Tänker på er med kärlek.
Har din som uttryckligen bett oss hjälpa honom?

Frågar som #16 är det här något sonen bett om eller gett sitt samtycke till?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Låter inte alls bra, detta! Jag tycker det verkar som om din son är i akut behov av annan hjälp också, inte bara healing. Här behövs ett samarbete från alla instanser om detta ska gå väl.
Har ni sökt hjälp hos kurator/psykolog? Annars tror jag att det är dax för det!
Min son drabbades av återkommande panikångest attacker och tappade totalt livsgnistan för 2 år sedan. Sov inget, gick inte utanför dörrarna osv. Men med god hjälp från både vårdcentral och psykolog/ skolans kurator så är han back on track igen!
Jag vet att det är inte lätt, tonårsbarn är ganska tjuriga men i detta fall så måste du stå på dig.
Vad beträffar andarna så tror jag att du har extra aktivitet av energier hos dig nu pga sonens tillstånd. De föröker hjälpa er och få er att vakna upp och söka hjälp.
Håller tummarna för er att det går bra för er!
Kram
Medarbetare på Tarot