Kan skådisar ändra aura?
Nyfiken fråga, hur mycket kan man påverka sin Aura? Säg en duktig duktig skådis, visst kan han/hon väl ändra sin Aura så att den passar in i rollen? Annars skulle väl inte vi som tittar få den riktiga känslan? Är det det som är skillnaden på en bra och dålig skådis? Eller, är jag ute och snurrar nu?
Om en skådis spelar skadad, kan det också påverka auran så att det liknar en äkta skada???
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Jag tror inte att en skådis tänker att h*n ska ändra auran, utan h*n går in i sin roll tanke/känslomässigt. Auran ändras ändå. Mer vet jag inte. Hoppas någon annan här vet mer hur det fungerar.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Man kan lägga auran i två olika skikt. Humörs Aura och personlighets Aura.
Jag tror inte att personlihetsauran skulle förändras vad gäller skådespelare, men humörsauran påverkas av hur vi uppfattar omvärlden och våra reaktioner.
Å andra sidan skulle jag tro att rollen som skådespelaren tar på sig , färgar en gnutta av personens Aura, till en viss del tillfälligt under själva processen.

Auran påverkas precis hela tiden och förändras också hela tiden.
beroende på hur du mår och hur du känner dig.
Om du skulle fotografera din Aura och då menar jag en riktig Aura fotografering som man gör genom en Kirilian Kamera vad jag vet finns det bara 2 st i Sverige 1 inom forskningen och den andra av en privat person.
Dessa kameror är inget som vem som helst köper in för det rör sig om kostnader i miljonklassen.
För det är den enda som fotgraferar auran så kan du se att du från minut till minut förändras auran och är alldrig helt lika.
Dom här så kallade aurafotografierna man ser på mässorna är inga aurafotografier.
Utan ett poloraidfoto som känner av värmen på dina händer och exponerar in färgerna över den ordinarie bilden så inte din Aura på dessa bilder.
Men man kan få otroligt bra tolkningar av dessa färger på bilderna även om det inte rör sig om auran.
Lasse