Mår oftast sämre dagen efter healing...
Är det bara jag som nästan alltid mår mycket sämre dagen efter healing?
Det är en helt normal företeelse, man rensar ut den dåliga energin och tar in ny energi. Man kan inte må bra förrän man fått ut det gamla. (en förkylning eller en maginfluensa rensar ju också vår kropp).
det är individuellt och kan tom skifta från gång till gång. Men jag upplever ofta att jag får likartade reaktioner efter healing eller annan behandling.
Håller med förgående, det gamla ska ut innan man kan fylla på nytt och rent….

Då är jag alltså inte ensam om det :)
Jag upplever ju såklart att det blir bättre. Men det märks oftast inte förrän 2 dagar efter själva healingen.
#5 Då är det precis som det ska vara, det finns nog ingen som går igenom en healingprocess utan smärta….
Men ju mer man släpper taget och ju fler healingsessioner du går igenom desto lättare kommer det att bli…
det viktigaste i det hela är att acceptera sin situation, då går den över fortare, ju mer du håller fast i det gamla, desto längre och jobbigare blir processen..man måste tillåta sig själv att få må dåligt också…sen kan man göra saker för att underlätta den utvecklingen, som affirmationer, meditationer, andas frisk luft, m m.
Hejsanjag skulle gå in o skriva denna frågan fast hur folk undviker att ta den dåliga energin.
När jag healade min dotter hon var jättesjuk, så var jag trött så jag orkade ej gå upp och tvätta händerna healade henne då frun kom o la henne bredvid mig.på kvällen kände jag förkylningen , så då sa jag till frun imorn komer hon gå på dagis och det gjorde hon.
så jag vart själv sjuk i nästan 2 veckor, förkyld bara.Kanske det hade blivit mindre om jag bara tvättat av mig men som sagt jag sov o var riktigt trött som i dvala nästan då jag la handen på henne.
Du bör tvätta ansikte och händer efteråt, om du lagt handen på någon. Det kanske är bra att göra vid distans också det vet jag faktiskt ej men troligtvis så är det så.
Något du också kan göra är att offra energin till solen. prata med energin och säg att solen kommer hjälpa den eller dylikt. Prova detta och se vad som händer. Meddela gärna om det fungerar.