Healing iFokus

Healing

Läst 932 ggr
Loet_old
0

God morgon Söndag

God morgon

Har hunnit med en upppiggande cykeltur denna vackra morgon.det ska dock inte bli lika varm som igår"skönt"har dom lovat.

Idag bjuds det på Laxsoppa(inte den odlade varianten)med allehanda innehåll.

Ha en bra söndag alla!

snoflinga
0

Godmorgon :) Har jobbat undan det akuta från inatt och hunnit äta "andrafrukost" precis :) Fryser som en liten hund så jag hoppas minsann att vi får lite varmare här i Skåne snart!

Ha en härlig söndag allihop!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Loet_old
0

#1 Skickar ner lite överskottsvärme ifrån norr!Flört

snoflinga
0

#2 Och nu precis kom solen! Tack Loet!!! Kyss

Loet_old
0

#3 Härligt!Skrattande

nillanb
0

Godmorgon på erGlad

Även här tittar solen fram nu, härligt!

Önskar er alla en härlig dag!

majlar
0

# Vacker bild Loet

God morgon alla. Idag blir det en slappardag. Min äldsta dotter och hennes yngsta har varit här i helgen. Vi har ätit kräftor och plockat kantareller och blåbär  Så vi har hunnit med en del.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

korseett
0

god morgon

Flickorna sover ännu men jag och guben är vakna. idag blir det valupptakt som jag ska iväg på, har ju lyckats med konststycket att hamna på kommunvalslistan men väldigt långt ner. Jaja det ska bli intressant.

Ha en bra dag

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Tillbaka efter semestern och vi har haft det helt underbart tillsammans på Gotland Skrattande 

Igår blev det tvätt och städning för hela slanten…

Önskar er alla en underbar dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

snoflinga
0

#8 Känner igen det där :) Man tvättar allt man kan inför resan, och sen när man kommer hem är det bara att börja tvätta igen ;)

tilja65
0

#9 Visst är det så och lägger man sedan ihop hela familjens tvätt så blir det ett helt berg med kläder som ska tvättas Glad

www.harmoniqa.se

Anna-Helga
0

Hej hörni, jag väntar kattungar och har fullt ös! Men snart lugnar det sig hoppas jag!

Kram Anna

snoflinga
0

#11 Åh så gulligt :) Jag skulle vilja ha en kissekatt till men jag vet att sambon inte vill det, och jag tror faktiskt inte heller att vår kisse skulle vilja det, han skulle nog tycka att en bebis vore pest och pina i hans hus ;)

Indiania
0

Godförmiddag gott folk!

#0 Vilken finstämnd bild Loet Glad

#9 Välkommen tillbaka efter semestern Tilja! På Gotland är det vackert! Var du / ni till Fårö också?

Önskar er alla härlig fortsättning på dagen! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

tilja65
0

#13 Tack så mycket Indiania Kyss 

Under torsdagen tog vi en heldag till Fårö. Först hämtade vi upp pappa som bor på norra Gotland och sedan tog vi färjan över Fårösund till Fårö, åt god mat, badade vid den fantastiska sandstranden vid Sudersand, klättrade omkring bland Raukar och njöt av den vackra utsikten. Sedan avslutade vi med en kräftskiva hemma hos min pappa. Det blev en underbar dag Skrattande

www.harmoniqa.se

snoflinga
0

#14 Var det fortfarande mycket öppet på Gotland och Fårö? Vi har inte tagit oss över då det har varit så mycket folk = flera timmars båtkö, när vi varit där, men kanske att vi åker över senare någon gång och då kan åka över till Fårö också :) Vi brukar bo i Lärbro så det är ju inte långt precis :)

Indiania
0

#14 Låter härligt! Skrattande Vi har vänner på Gotland de bor i Väskinde, det är i närheten av Lummelunda.

" Var nära naturen - var när dig själv "

tilja65
0

#15 Jodå, allt var fortfarande öppet. Det var medeltidsveckan när vi var där. Den avslutas idag. Det innebär ju mycket turister förstås. Vi hade tur för vi stod max 10 minuter i färjkön, så det var inga problem alls Glad Min pappa bor nära Lärbro, så det känner jag till Skrattande

www.harmoniqa.se

Toyan
0

God middag alla healingvänner!

Idag ska jag ta en promenad och hälsa på barnbarnen, blåser en del så det är inte så varmt och kvavt som igår, tack för det.Glad

Ha en jättefin söndag allesammans!

Kram/ Toyan

Hoppfull
0

God middag från mig med!

Här pysslas det med lite av varje idag… vädret är si så där men helt okej. Själv är jag fortfarande sliten av förkylningen och så städningen jag så korkat genomförde i fredags…

Men nu vankas snart lite kaffe! Glad

Ha en skön söndag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Go´ midda!

I afton har jag fått ledigt från mitt "nannyjobb" så jag också ska få se musicalen.

De har fått så fina recensioner i tidningarna här nere och det blir spännande att se den. Den bygger på filmen "En värsting till syster" m Whoopi Goldberg.

snoflinga
0

#20 Va? Den skulle jag vilja se! Var är det?

[GunillaF]
0

I Schweiz Skrattande Det är där vi befinner oss.

[yodhe]
0

Goeftermidda!

Mmmm, Loet, låter smarrigt med laxsoppa…

blir väldigt sugen…

Men det får duga med sill idag…

Ha en fortsatt bra dag alla..

Yodhe ska jobba inatt, så hon behöver lite vila nu…

[Spanaren]
0

#0 Är Laxsoppan klar Flört kommer gärna och äter och sitter och tittar på din vattenbild.

Loet, jag ska inte skrämma dig alls *gapskratt* för här ska jag steka lax till min man och mig.

Dagen har varit full med utejobb både här och där/ kram

snoflinga
0

#22 Nämen, jag som trodde du var hemma igen :) Vilken härlig resa du är på!!!

#23 Fisk som fisk ;)

#24 Skönt att få fixat lite utejobb va? Här har det regnat en del så jag har trivts bra med att jobba :)

Elpida
0

God eftermiddag!

Här är det väldans segt idag, har svårt att komma till skott ordentligt. Har bara städat toalett och putsat speglar, sedan tog lusten slut. Det är lite småkyligt ute nu men väldigt kvavt och varmt här inne… Måste gå en promenad i skogen och hämta upp lite ny energi!

Gunilla, vad roligt med all positiv kritik. Hoppas du får en lyckad kväll - det är du värd!!!! *kram*

Ha en fin söndagskväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Loet_old
0

#24 Sorry Laxsoppan har redan avnjutits och är uppäten.SkrattandeTungan ute

#25 Fisk som fiskFörvånad håller dock inte med!

[rore]
0

Go kväll på er alla!!

Va!! Loet jag ville ju smaka av soppanFörvånad,, det lät så himla gott när jag läste dina rader…Tungan ute

Vacker bild dessutomGlad

Välkommen tillbaka tilja! Kul att se dig *vinkar*