God morgon Lördag
God morgon
Verkar bli en sådan varm och fuktig dag som igår,får en sådan huvudvärk när det blir sådan här dagar.nu klagar jag igen med all rätt enligt mig själv.
Ha en bra lördag alla!
Godmorgon Loet och ni andra!
Jag har också ont av den fuktiga väderleken. Du skulle sett mig i går när jag städade, vadå svettig 
I dag kommer en av döttrarna med sambo på besök, då blir det god mat, allsång och livat.
Önskar er alla en härlig lördag! Skickar tankar som " trollar " bort huvudvärken Loet!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej svejs i healingstugan!
#0 Loet … dom pratar om åska idag … kanske därför som du känner av din huvudvärk?!?!
Mässan i stan ska besökas … varmt och svettigt … men vadå
det är ju bara annan vart år den är i stan *ler*
#1 Indiania ha det bra med dina kära i kväll och skratta så gott du kan och le och le.
Ha det bra alla ni andra också
/kram
Nej Spanis det var gårdagens värme jag hade huvudvärk av.var för länge ute i solen och rädd att jag ska få den idag också så därför är jag i skuggan.men den kanske kommer med åskan man vet ju aldrig.
Tack Indiania för förebyggande!
#2 Spanis ha det så trivsamt på mässan som du kan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet: Prova göra lite vätskeersättning att dricka, finns också att köpa som brustabletter på Apoteket :) Kan hjälpa!
Spanis: Härligt med mässa! Jag vill också ;)
Indiania: Vad härligt det låter med era planer för kvällen!
Här jobbas det idag, och det gör inget för det regnar utanför fönstret och jag vet inte varför, men jag trivs så bra här så det är bara kul att köra till jobbet :) Och själva bilresan hit är så skön på helgmorgnar, det är lugnt och stilla och bara naturen är vaken!
Lördagskramar på er allihop!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God middag!
Ja det här fuktiga vädret = huvudvärk för mig också 
Eller så är det åska som kommer senare, men det ser inte ut att bli åska och regn här men det kan ju snabbt ändras.
Sitter här med mina små gullungar och ser på film och dricker kaffe, ja med laptopen i knät förståss 
Får se vad dagen har att bjuda på. Jag tar den som den kommer.
Kramar till er alla!
Yataz

God middag!
Varmt och klibbigt..usch,vill ha svalt igen.
Färdiggnällt.. önskar er alla en härlig lördag oavsett väder.
Kram/ Toyan
god kväll!
jag är inne en snabbis eftersom vi håller på och gör oss i ordning efter en dag i svampskogen. nu ska det bli kräftskiva!
God kväll på er!
Mums för kräftor, mässor och familje fester
Ha det nu riktigt trevligt,,,,
Mässor kanske inte smakar så gott
. Beror ju lite på vad det är för mässa, förståss.
Men jag hoppas att du hade det trevligt Spanaren
Värmebölja har det verkligen varit idag, med sol och allt
,,
God natt & Sov gott när det är dags för det,,,

Ah, har struntat i allt i kväll, sket i att jogga och krängde istället mangosorbet och choklad och sen ett glas vitt :) GÖTT! Man får passa på att njuta lite ibland ;)
Kram till er alla! I morgon är det jobb igen, sen blir det minsann lite fler lediga dagar i nästa vecka - SKÖNT :)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.