Healing iFokus

Healing

Läst 1843 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 13/8

Hej på er Kyss

Solen skiner och det är fredag och allt med skrock glömmer vi bort, för denna fredag gör du till din egen lyckodag.

Le och skratta och krama om många personer och känn att din glädje vill sen spritta sig vidare in i alla andra.

Din glädje kanske når ända fram till mig idag på något konstigt vis Flört

/kram

[rore]
0

Godmorgon Spanaren!!

Godmorgon till er andra också som droppar in,,

Solen börjar komma fram även här och det käns som det blir en kanon dag.

Tvättstugan väntar på mig just nu och i kväll ska jag koppla av ute på landet hos min bror och svägerska,, ska bli så trevligtGlad

Elpida
0

Morrn morrn!

Här är det ösregn och åska - och lite mysigt i mörkret=)

Jag ska fyra av många leenden idag Spanis, bara så du är beredd menar jag ;-) =)

Ta hand om er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

korseett
0

god morgon

idag blir dte butiksöppet mitt på dan i stan men före och efter blir det jobb på hemmafronten. Nu snart ska jag gå och gosa med en viss svart och hårig herre som är väl tillbaka i hemmet

[Spanaren]
0

# 2 Jag är beredd Glad

majlar
0

God morgon alla i det gröna. Håller med om att idag kan man gott le lite extra till dom som man möter och dom som är skrockfulla.

Jag slutade tro på att fredagen det 13:e är en otursdag när jag fick min uppkörstid för körkort just den dagen för ganska precis 40 år sedan. Jag klarade av det galant, fast jag var övertygad om att det skulle gå åt pipsvängen.

Ska utmana ödet ikväll och äta kräftor. Få se om jag klarar mig från att bli nypt i näsan av någon ilsken liten kräfta.

Glad

Loet_old
0

God morgon

Vacker fredag idag,sitter med en katt i knäna så jag knappt rår fram händerna till tagentbordet.

Ha en bra dag alla!

Indiania
0

Godmorgon på er!

#1 Välkommen tillbaka Rore, hoppas du hade det fint i Spanien! Glad

I går hade jag en datorfri dag och fick mycket gjort här hemma.

Har drömt och rört i natt….

Vad gott ni gosar med era katter, jag har nyss slåppt in min katt efter hans nattäventyr!

Önskar er alla en fin fredag! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Va Förvånad Har Rore varit i Spanien … så kul berätta Rore Kyss

korseett
0

ja välkommen tillbaka rore!

Du majlar- ett hett tips- koka kräftorna innan så blir du inte nypt, haha

[rore]
0

Tack Godingar!!Kyss

Spanien är ett härligt land,, men som "man" brukar säga: borta bra hemma bästTungan ute.

Vi bodde i torrevieja och åkte runt till olika orter,bl a. Alicante, benidorm mm.

Vi åt & drack gott, solade och badade lite också naturligtvisCool. Solen sken varje dag och det var runt 30 grader,, så lite svettigt var det där vi strosade runt på gatorna.

Ska se om jag får ordning på mitt album så kanske jag lyckas lägga ut lite fina naturbilderSkrattande… 10 dar går så oändligt fortObestämd,,,,,,,,

[Spanaren]
0

#10 Tack snälla söta Rore för en beskrivning av din semester i Spanien … längtar efter dina bilder också Flört

Indiania
0

#10 Skall bli kul att se dina bilder Rore!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

#12 Håller med, väntar nyfiket. Glad

Elpida
0

#10 Gud vad skönt det lät!!! Brun och utvilad nu då =) ,-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

snoflinga
0

God eftermiddag allihop!

Idag är det "onsdag" för mig, men det blir ändå lite fredagsmys ikväll hoppas jag :) Inatt kom det ett åskväder som störde min nattsömn rejält, så jag känner mig extra seg och gäspig idag. Eller egentligen inte, men jag skyller på det Flört

Vad härlig semester du måste ha haft rore! Kul att se dig här igen!

Kram på er allihop!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Toyan
0

Välkommen tillbaka rore!Glad

Varmt fuktigt och kvavt har vi idag.

#6 Så mysigt med en katt i knät LoetGlad

Ha en fin fredagkväll allihopa!