Healing för djur
(PS: Fick flytta denna trådet från Övernaturliga till hit. Fick tips av andra att det finns Healing i iFokus.)
Hej hej! jag som är nyfiken på healing och tror även också starkt på det. Har läst om det plus varit med på en gång plus som studiebesök hos de som jobbar inom healing. Och då nu lutar det till om djur..
Brukar ni "heala" djuren? Berätta gärna mer om det plus historier om ni har varit med om det? Kan ni också känna av vart och hur smärtan är?
Jag undrar om det finns någon i Örebro som brukar göra det för djuren? Har funderat över det om någon skulle kunna göra det på min hund. Hon har en sjukdom och äter medicin samt foder. Och jag tror även healing skulle göra henne gott plus kanske simning också.
Ja nog om min pladder.. :) havabravi!
pladdra på du och välkommen hit!
ja vi är flera som skickar healing till djur. jag healar både på distans och direkt. Har inte koll på vart medlemmarna här bor men de ger sig tillkänna.
Det spelar ingen roll var du bor om jag skickar healing. Jag gör det på distans.
Tackar! :) ni som healar på distans får ni gärna göra. Även jag gärna också velat träffa någon och se i verkligheten hur det fungerar. :)
Sen en frågotecken också… hur ofta man ska heala? en gång i veckan eller sånt?
Läste att djuren brukar "skaka" lite när den fått healing?
Skickar.
Kram Åsa
När jag hade djur brukade jag ge healing till dom,offta brukar djur svara bra på healing.För min del spelar det ingen roll om det är människor eller djur jag ger healing,distans eller healing på plats går bra vilket som.
Jag har inget minne av att djuren jag hade (hundar o katter i mitt fall) brukade skaka,men det förekommer säkert ibland att endel djur kan göra det ibland eftersom du läst det.
Hur offta? jag gav healing till djuren när jag kände att dom behövde,gick aldrig efter några regler. Men det kanske många brukar göra.
Jag brukade offta göra på ett mycket enkelt sätt. ja låg i sängen och förestälde mej att jag hade hunden el katten framför mej,kände med händerna i luften där jag förestälde mej att djuret var (dom kunde ligga på golvet eller vara i ett annat rum) Jag kunde då känna med händerna tex vart djuret hade ont,energiförtätningar varma o kalla fläckar stickningar mm som jag behandlade. Ibland kände jag på djuret på plats istället,det brukade gå väldigt snabbt att ge healing till djuren och dom brukar gå iväg när det är klart.
På den tiden hade jag inte gått någon kurs i healing,gick enbart på min känsla. Nu brukar jag offtast använda mej av reiki istället när jag ger healing.
~ mayolica ~