Gullan!
Jag fick en önskan av en dotter och hennes mamma igår att vi som kan och vill ska skicka till Gullan som mamman heter ska göra det idag.
Hon har haft 379 i sänka och bakterier i blodet och till det så fick hon en stroke med svårt att svälja. Den sitter på vänster sida.
Gullan är klar i huvudet och vill nu bli frisk och komma hem till sin dotter som för övrigt är min naprapat och utan henne skulle jag inte kunna sitta vid datorn.
Tänk på Gullan som är i de 80-åren och en go glad tant!
jag tänker och skickar
Jag är med
Jag sänder ljus till Gullan 
Aj, du..Henne skall vi skicka massssooorrr av ljus till, lilla gumman!
puss på dig min älskade Mina!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Här glömmer vi inte av någon för alla är lika mycket värda 
Gullan här kommer det du behöver för att må bra 
/kram Spanaren
Skickar!
Tack snälla ni nu kommer även dottern Eivor att bli glad jag ska ringa henne i morgon och höra hur det är med Gullan….tusen tack!
Skickar. Bra med gul och orange färg.
Kram Åsa
Såklart jag är med…till Gullan. Så gulligt namn.
kramiz
Jag har pratat med dottern ikväll och i förrgår just när vi skickade så sa Gullan: Men nu är det rörigt här, här händer det saker.
Igår onsdag och idag torsdag (nu efter 12 är det fredag ja) så kunde hon lyfta och använda sin högra arm till Eivors stora förvåning och glädje.
Men hon har fortfarande svårt att svälja och jag har konsulterat Gunilla speciellt i ärendet.
Jag återkommer och uppdaterar men tackar er för att ni skickat till Gullan som är lika gullig som hennes namn Jile 
Och dottern Eivor är så snäll, go och duktig naprapat!
Jag sänder en stråle av ljus och kärlek till din vän Gullan.
kram
härligt!
Vad roligt att det blir bättre….
Hon fick en ny omgång av GunillaF och mig så nu är hon ännu bättre talade Eivor om ikväll 
Tyvärr måste jag meddela att Gullan avled den 18 juli 91 år gammal. Äldreboendet-korttidsboendet hon bodde på ville inte ge henne en chans att kunna svälja igen.
Mot dotterns vilja tog de bort hennes sond och även hennes dropp och hon svalt och torkade ihjäl. Dottern är upprörd och arg och det kommer att bli en anmälan då patientombudet anser att det var felaktigt att ta bort droppet och låta henne dö.
Det positiva var att efter healingen var hon piggare och gladare men tyvärr kom inte förmågan att svälja tillbaka.
Har någon av er någon kunskap inom vad som gäller inom sjukvården och liknande tillfällen? Läkaren sa att de hade dömt ut henne.
Hon fick ju i alla fall leva i 91 år så hon fick ett långt och bra liv ändå!