Allergisk snart mot allt.
Jag skulle vilja ha lite hjälp av er som kan det här.Min mamma är snart allergisk mot allt.Hon har alldrig varit det tidigare men nu bara öser det över henne.Jag är lite oroad,piller mot allt.Jag tror grunden är något annat.Är det nägon snäll själ som vet något?Eller någon som kan skicka lite heling till henne.Hoppas på lite hjälp
Sökaren.
Hej Spiggen!
Det finns många orsaker till just allergier,
jag skickar henne lite healing….
Skulle vilja påstå att det är och beror på en inre konflikt som din mor bör ta tag i.
Skickar pm i eftermiddag, har mycket att säga om detta.

#2 Är det något allmänt du ska skriva så får du gärna skicka till mig med, är väl kanske inte allergisk men tål inte gluten, linfrön, sesamfrön och soja - kanske kan det vara samma sak?
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#0 Har det hänt din mamma något nyligen undrar jag? Kanske det i så fall utlöst det hela.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Har din mamma uttryckligen bett oss hjälpa henne?
#0 ber enbart om råd plus om någon kan heala, då ber jag #0 fråga sin mor om hon vill ta emot healing eller inte!

Tack för att ni vill hjälpa.Jag ska höra med Mamma jag tror att hon inte tar illa upp.Hon har hafft det tufft kan vara det.Sen vet jag att hennes man inte är så trevlig allagånger.Tack för hjälpen.
Sökaren.

Jag har pratat med henne nu i tel och hon tycker att det låter intressant och vill gärna vara med.
Sökaren.
då så då skickar jag healing till henne

Tack
Sökaren.
Skickar healing! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Sänder.
Kram Åsa