God morgon 11 augusti
När jag såg vädret idag tog jag på mig klänning och "klackskor" och bestämde att det ska bli en alldeles fantastisk dag!
Hoppas ni får en glädjefylld dag idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla andra 
Åhhh*klackskor* det älskar mina små troll det finns inget mysigare än att låna så många halsband och armband och bli siiin i mormors klackskor
.
Givetvis blir dagen en alldeles fantastisk dag!
Godmorgon Elpida och Nillan! så klart till er som kommer också! 
Här tittar solen fram mellan varven,
I dag åker brorsan och jag på besök till vår kära farbror!
Var rädda om varandra och ha en skön dag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon i det gröna. Det låter så härligt roligt med "klackskor" önskade att jag kunde gå en sväng med ett par såna. Men tyvärr så är det bara fotriktiga och mjuka skor som gäller för min del.
Som tur är så finns det rättså fina såna nu för tiden.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Solsken idag, vi ska göra vårt bästa med denna dag!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
god morgon!
jobb idag med att förbereda kickoffen imorgon. Hoppas nu att det kommer folk också. Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag blir sittandes ensam för det har hänt förr, grr.
Ha en bra dag alla
Hej alla!
Önskar er alla energier så att det njuts i klackskor för dem som kan ha sådana *ler* och eneriger till Korseett i morgon och engergier till allt vad ni behöver idag för att må bra 
/kram
Godmorgon alla vänner!
Idag ska jag köpa kuvert för jag har skrivit en överklagan till förvaltningsrätten om vårdbidrag…hoppas det går igenom.
Går i valet och kvalet om jag ska gå reikimasterkursen som börjar i sept. den håller på till mars-11. Vi får massage, samtal mm också i detta. Frigörande andning mm…åh vad svårt det är att bestämma sig.
Den 25/8 ska jag ev på seans hos en som heter Anita, ala är garanterade ett budskap och det är ju kul.
Här skiner solen, ska ut jag med men inte i klackskor Elpida :-) tar nog sandalerna.
Hälsa din farbror Indiania och lycka till med din Kickoff Korseett…och ha en bra dag ni andra.
Kolla in en häftig tatuering..hi..hi man kan ha naveln till mkt.
Kram Jile

#7 Asgarvar!!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#8 ja vad roligt…det var meningen…ha..ha fin va?
Navel och navel

Klart du ska hoppa på kursen Jile
#11 ja jag är nog inne på det. Tack för att du pushar mig…måste ju bestämma mig.

#7 Vad mycket roligt du ska hitta på! Klart du ska gå kursen! Jag önskar att jag också fick den möjligheten :) Ska minsann googla lite och se vad som finns i närheten av mig!
Hoppas det går bra med kickoffen korseett! Och hälsa farbror Indiania, ni är för gulliga som hälsar på honom så ofta! Det är guld värt tror jag!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

God middag!
Önskar jag kunde gå i klackskor, Mina skor som jag älskade att ha förr ibland på jobbet, kände mig lite kvinnligare och fin då.
Trodde fötterna slutade växa när man är 18-20 år men dom tycks ha börjat igen efter 55 år

#5 Lycka till korseett!
#7 Ha..ha vilken rolig tatuering, Tror det blir bra med kursen Jile.
Det är alltid spännande att gå på seans och så härligt när man får budskap.
Ha en fortsatt fin dag alla!
Tack Snöflinga, tror också det blir bra.
Tack Toyan, tror det jag med.