Underlig dröm inatt
Måste bara dela med mig, ibland behöver man det, för det var så verkligt.
Jag har fått ont i ländryggen igen, det är någon ilande känsla som drar ner i benen och uppåt också, när jag bockar mig framåt, rider lätt på hästen eller joggar. Inbillar mig att det är någon inflammation som kommer av att jag överanstränger mig. I alla fall var det lite jobbigt inatt (uppenbarligen) för det slutar med att jag i sömnen drömmer att det är jobbigt och att jag ber om healing i drömmens värld. Och jag får healing, men så kommer en känsla av en tyngd som lägger sig över hela mig, som tryckte över hela min kropp (jag låg på sidan) rakt ner. Svårt att förklara, men det var en sån underlig känsla - och nu undrar jag vad det kan vara för känsla? Jag kopplar inte alls ihop healing med en sådan känsla, och får inte alls ihop det, för om man får healing så blir det ju snarare så att man blir "lättare" och kanske jag skulle upplevt en känsla av lätthet i stället?
/Snöflinga - drömmaren :)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Usch vad flummigt det låter, men det kändes inte som att det bara var en dröm, utan som att jag var i ett halvvaket stadium och att det verkligen hände…

Ps. Smärtorna försvann och idag är de rejält minskade vid rörelse :)

Healing kan ju kännas lite hur som helst. Jag tror på att du fick healing när du sov. Eftersom du "bad" om det. Känns det bättre nu?

#3 Ja, det är nästan helt borta :) När jag red igår kände jag bara av det en enda gång, inte hela tiden som tidigare :)
Funderar på om själva trycket över kroppen beror på att jag haft en uku, och att jag upplevde trycket när själen återvände till kroppen igen - från att ha varit själslätt till att återigen ha en kropp kan nog kännas så som det kändes :)

Det är nog inte helt omöjligt. Om du upplever att det är bättre nu så var det antagligen healing du fick