Healing iFokus

Healing

Etiketthealingmetoder
Läst 1877 ggr
Prinsessan81
0

Distanshealing

Hej!

Jag är alldeles ny här på forumet! Jag känner att jag har intresset med healing inom mig och vill utforska området lite. :) Jag undrar hur man kan skicka distansheling? Hur mycket arbetar ni intuitivt med era metoder? Min intuition säger att man kan föreställa sig ett ljus som kommer ut ur hjärtat och skickas till den andra personen. Kan det stämma?

korseett
0

välkommen hit!

Ett sätt att skicka healing på distans kan du enkelt lära dig från den här artikeln

isa76
0

Hej! Visst kan det stämma! Att sända healing på distans handlar om att manipulera, eller styra energi med tanken. Det gör man enklast genom att helt enkelt föreställa sig att man sänder ljus/healing. Exakt hur man gör, eller ser processen framför sig är nog mindre viktigt tror jag. Själv brukar jag sända reiki, då adresserar man healingen till någon. Ibland ber jag om healing för någon och ibland tänker jag mig att en person får ljus ner genom sitt kronchakra eller direkt till problemområdet. Alla sätt fungerar, det är avsikten som är viktigast tror jag!Glad Välkommen förresten!

Prinsessan81
0

Tack för svaren! Kul att hitta ett forum som detta! :) Kommer nog med fler frågor!