Healing iFokus

Healing

Läst 898 ggr
[Spanaren]
0

God morgon söndag 8/8

Störst av allt är kärleken till dig själv, till de dina och till hela Alltet.

Ha en bra dag/ kram

nillanb
0

Godmorgon Spanis och alla andraGlad

önskar er en skön söndag!

snoflinga
0

God morgon :) Igår var det strandfest, hur underbart som helst med strålande sol och riktigt skön värme! Idag är det jobb och jag har precis börjat vakna till liv, fast jag varit uppe sen kl 6 Skäms 

"Regnet ligger blött på vägen, endast Snöflingan är vaken" nynnade jag i morse när jag körde till jobbet Skrattande

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Elpida
0

God morgon!

Fick ett hjärta av någon här idag och det satte sig precis som det skulle, känner mig alldeles fylld med kärlekFlörtKyss. Härligt!

Här är det oxå grått med ett evigt duggregn men vi ska åka iväg till svägerskan och riva tak och umgås så det blir nog en härlig aktiv dag iaf =)

Stora kramen till er alla idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

korseett
0

god morgon. Har inatt fått en utvilande sömn så jag hoppas på att jag klarar dagen idag utan att gå som en zombie på em. Idag blir det storstädning av huset.

Ha en bra dag alla

[Spanaren]
0

#3 Kyss

Indiania
0

Godförmiddag på er!

Nu är vi hemma igen efter Skåneresan. Vi hade sol och värme hela tiden och vi besökte många vackra platser.

Vi besökte Norrvikens trädgårdar och Flickorna på Skäret. Cyklade utmed Skälderviken, vi hade det underbart i Skåne.

Önskar er alla en härlig söndag! Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

välkommen tillbaka berit

Indiania
0

Tack goa Karin! Skrattande

Toyan
0

God middag!

Välkommen tillbaka Indiania, så härligt det låter med er skåneresa.

Här är gråmulet och fuktigt idag med, natten bjöd på ösregn och åska.

Är hundvakt idag, det är så härligt att ha en hund att pyssla om och promenera med.Glad

Ha en fin söndag allesammans.

TantAlma
0

God morgon/middag.

Idag är det kräft dags. Jag älskar kräftor…

Alma

Elpida
0

#6 Hej igen Indiania, jag började undra om du hade övergivit oss! Välkommen hem!!FlörtSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

#9 och #11 Tack skall ni ha raringar! Skrattande

[GunillaF]
0

Hej på er!

Har lånat en dator en stund nu i kväll.

Det är väldigt vackert här i norra Schweiz. Djupa gröna, frodiga dalar och böjer man nacken bakåt så ser man alptopparna! Skrattande Det är snö längst upp på dem! Det hade kommit lite förra veckan. Men där vi bor är det soligt och fint. Vi har haft ca 19 grader sedan vi kom i Fredags.

Vi var på en tur till Davos idag. I morron får vi se vad vi hittar på. Jag ska iaf med det första imorronbitti försöka få tag i en tandläkare och laga en tand jag bet sönder i morse. Det blir antagligen en dyr historia eftersom inte försäkringen täcker bitskador på tänder….Hm.

Ha det gott så ses vi en annan kväll !

Indiania
0

Du har säkert toppen Gunilla, Schweiz ser ut att vara väldigt vackert, gröna frodiga dalar och snöklädda alptoppar vilka härliga kontraster.Skrattande

Hoppas du får tanden fixad i morgon, trist att det skulle hända just nu.

Kram

[GunillaF]
0

#14  Hej Indiania! Tanden är fixad och det blev inte alls dyrt….Bara strax under fyrahundra kronor. Jag tror att de tog fel för enligt förhandsinfo så skulle det antagligen varit en nolla till bakefter.

snoflinga
0

#15 Det är bara att tacka och ta emot :)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[GunillaF]
0

#16 Haha…jaa, man ska ha lite tur ibland. Skrattande