God morgon 10/8
Godmorgon goa Spanis och ni andra 
Jag sänder en tacksamhets tanke varje morgon jag vaknar och varje kväll jag går till sängs ett skönt sätt för mig att börja och sluta min dag på.
ta vara på din dag!
#1 Nillan … bra tips till oss alla 
Godmorgon Spanis och Nillan och ni andra som kommer!
Visst känner jag tacksamhet men det är alltid bra att bli påmind 
Det ser ut att bli en fin dag och det finns alltid något att göra om jag känner för det!
En bra dag till er alla!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

Jag är tacksam över alla underbara personer som finns här på healing!!! 

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon alla i solen. Äntligen har jag fått igång min dator. Det är kanske inte en så stor sak att vara tacksam över, men just idag är det det för mig. Jag har saknat er härinne mina vänner.
Har läst att en del tråkigheter har hänt och det är jag ledsen över.
Spanis jag tänker på dig och de dina.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
god morgon
Ja jag har varit vaken en stund och ätit frukost och fipplat med andra sidor.
Idag jobb så ha en bra dag alla
#5 Tack Majlar och det berör mig så 
# 5 Urtjusig bild igen 
Tror allt jag ska plocka lite blåbär idag! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

God middag!
Visst har vi mycket att vara tacksamma för, brukar också börja och sluta dagen med att tacka för allt jag/ vi har.
Tänk att få vakna varje dag och kunna röra sig, kliva upp och äta frukost, att själv kunna göra det,
Verkligen något att vara tacksam för, att möta dagen frisk och rörlig

#9 Visst ska man vara tacksam över det - men tänk på de som inte kan möta dagen friska och rörliga, deras liv är ju inte värdelösa för det :) Alltså, det känns fel för mig att vara tacksam över att jag kan gå, för det betyder att det är värdefullt att kunna gå, och då betyder det att en person som inte kan gå har mindre värdefullhet i sitt liv, men de har de ju inte - livet är alltid lika värdefullt oavsett vilket status kroppen är i :)
/Snöflinga - låter nog flummig men tycker att vi förringar de människor som inte kan gå/sköta sig själva genom att vara tacksamma över att vi kan gå/klara oss själva - då säger vi till dem att vi är glada att vi kan gå och vad ska då de vara glada för, som inte kan gå? Man måste gå djupare än så tror jag, när man letar efter kärleken/glädjen/meningen med livet :)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
jag tror inte att man förringar någon som inte kan något bara för att man är tacksam och ödmjuk för att man själv har möjligheten