God morgon 9 augusti
Här är det regn i dag och jag skall pyssla med lite av varje.
Önskar er alla en fin start på veckan! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

Här är det oxå regnigt och grått. Ska försöka jobba på så att tiden går fort idag. Vill bara hem och krypa ner i soffan med en kopp thé och tända ljus =)
Ta vara på dagen!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#1 Åh, det vill jag också, fast det ska bli sol ikväll så det blir en ridtur i skogen och sen lite mys i soffan :)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Hej!
En ny dag med nya möjligheter och gör därför något bra av dina minuter och sekunder som du har till ditt förfogande.
Låt inte väder och vind förpesta din handlingskraft utan leta efter gobitarna som finns 
/kram
Godmorgon på er alla härliga 
Välkommen *hem* igen Indiania! Gött att se dig här igen 
Visst är det lite grått och trist ute, men det gör inget, jag ska handla lite målarfärg, och laga sonens favorit mat
det är gött att få rå om lite, han ska hjälpa till med elen i badrummet!
Tack Spanis för din fina uppmaning…jag tar till vara och sparar på godbitarna i mitt hjärta
ge dig en dag av skönhet och glädje!
Tack Nillan! Gött att höra, det är härligt att se dig och er andra också
Kram

#3 Jag kan faktiskt innerst inne känna att det är lite skönt med en kväll där man inte har massa måsten bara för att det är fint väder. Jag tar mig helt enkelt rätten att njuta av vädret - i soffan =)Det blir min godbit idag ;-) Du är så klok Spanis!
"Du har alltid två val"
Älskar er alla och välkommen hem Indiania 
Spanaren! Jag blir så glad när jag ser dig härinne igen!
Kram
#8 Hur skulle jag kunna hålla mig från er 
I ur och skur finns vännen där *ler*
god middag!
tar en kik in såhär mellan arbetspassen. Igår efter avslutad storstädning del ett så åkte vi inte till stan och åt. maken tog pizza och jag en sallad. Det var varmt och skönt ute igår så vi satte oss ute. Sen när vi kom hem tände vi ljus på vår altan och bara njöt av mörkret och kvällen som var så skön.
Idag har jag gjort färdigt en bokföring och så ska jag iväg och jobba på kontoret i Grums och så ett styrelsemöte där
Ha det så bra idag alla

#10 Det lät som en skön avslutning på en aktiv dag! =)
"Du har alltid två val"

God kväll på er!
Tittar in en stund och önskar er en fin kväll.
Ps. För er som är intresserade så börjar nya avsnitt av Det Okända på tv 4 plus kl 20:00 Ds.
Tack snälla Toyan
Det visste jag inte.Ha en fin kväll också!