Någon som kan hjälpa?
Tänkte höra, måste ju fråga…
Tror du att du kan skicka healing till min sambo?
Han har ngt i sin fot som gör att den svullnar och blir röd ibland och ingen läkare hittar förklaringen till de hela.. han har så ont ibland att han inte kan gå eller köra bil och ibland så ont så han nästan gråter..
Och när en man visar de tydligt så borde de göra riktigt ont…
tycker så synd om honom och vill att han ska må bra…
tack på förhand
har han gått med på att få healing så skickar jag gärna
#0 Jag tycker det verkar vara någon slags gikt?! Har han varit och kontrollerat det?
Om det skulle vara det så finns det några enkla saker att tänka på som gör att det kan mildras/inte bli ont så ofta.
Jag skickar iaf healing till honom.
tack så jätte mkt.. all styrkehjälp o possitiv anda e av de goda för oss just nu…
Skulle ni vilja skicka lite healing till mig med då jag känner mig orklös o matt av allt man går igenom..
Min son fick diabetes för ca 2 månader sedan och de har varit väldigt tufft o ofattbart för oss att förstå detta o tagit extremt mkt på mina krafter…känner mig ganska slut i kroppen o orkar inte åka iväg på ngt roligt knappt längre då vi alltid måste tänka på allt som ska tänkas på att ta med som mätare, insulin, nålar, frukt, extra mat, kylväska och att dem ätit o gått på toa ordentligt innan… blir inte mkt fritid längre…
kramar
#3 Så klart jag skickar till dig också!
Skickar jag också till dig
tack tack 
Sänder
Kram Åsa
Jag sänder..
Du har bett oss hjälpa din sambo. Har din sambo uttryckligen bett oss att skicka healing?
Här kommer energier från mig 
Nej måste han det? Han skulle aldrig be om hjälp självmant, för han går hellre och har ont än att visar det.
Jag vill att han ska bli bra…
Han e villig till att pröva de mesta…
Det är bra om man sitter vid sin egen ratt och styr sitt liv. Då kan den som kör själv bestämma vart färden ska gå.
Det är möjligt att hjälpa en person utan att den personen vet om det. Jag skulle aldrig göra det eftersom jag då bestämmer vart den personens resa går. Jag är av den åsikten att varje person har sin egen fria vilja. Om din sambo vill ha hjälp, berätta då om dina egna upplevelser av det du lärt dig så kanske ett intresse väcks.