Healing mot näsblod
Jag har haft näsblod ikväll liksom i gårkväll. Tror att det beror på att jag börjat banta. eller så har jag en bihåleinflammation. Det kan jag ha utan att jag märker något.
Dagens blödning började 23.20 och slutade helt vid kvart-tio i ett. Det verkar vara lugnt nu och jag har ingen tuss i näsan,
Skulle be om healing i morgon, eller om där är någon vaken nu inatt.
Jag sitter uppe så här länge för jag var beredd att åka ut på akuten och få en kauterisering. Men det slutade av sig själv. Uppenbart är där något knas.
Vänster näsborre. Sitter ganska långt upp.
Är tacksam för den hjälp jag kan få.
Kram!
Jag skickar till dig Gilla!
Jag sänder Gilla 
Tusen tack. Ni är jättegulliga 
# 4 - Tack så mycket 
Jag tror att jag inte har tagit det så lugnt på sista tiden, som jag borde. Har sovit dåligt pga värmen så det är nog en kombination tror jag. Märkligt att det kom nu när jag ändrade på kosten.
skickar
Tackar så mycket 
I eftermiddags så kittlade det i näsan, inte så som när man ska nysa, utan som om något höll på därinne. Kan det ha varit healingen tro?
Det känns bra just nu, känner mig lugn och positiv. Precis nu så kittlade det till i näsan 
Kanske det är små näsälvor som är där inne och rumsterar.
jodå näsälvorna håller på och donar så du ska få slippa blödningarna :)
Sänder
Du har en väldigt tunn vägg på blodkärlet. Var försiktigt ett tag nu eftersom det lätt spricker upp. Sov ordentligt.
Kram Åsa
# 9 - Tack 
Ja det måste vara så att mina blodkärl ligger väldigt ytligt. Och jag ska ta det lugnare. Jag har haft besvär med sömnen nu när det varit så varmt men nu börjar det bli mer normala sommartemperaturer och då blir det genast lättare.
Kramen!