Nån som kan hjälpa mig?
Någon som kan hjälpa mig och skicka mig healing?
Har i ca 2 veckor haft världens ångest dagligen och känner mig totalt misslyckad. Händer mycket i mitt liv nu. Kämpar med att inte falla tillbaka i min ätstörning och ska börja studera efter att ha varit sjukskriven i 3,5 år. Måste även sluta röka nu pga min astma, då det påverkar mig dagligen och har bestämt för ett tag sen att sluta på måndag
Ger mig själv healing, men skulle nog behöva mycket mer.
Tack på förhand!
Kram Kia

Du får all kraft och kärlek jag kan uppbåda från mig! Lycka till med ditt nya liv! KRAAAAAAAAAAAM
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
skickar till dig

Ps. Om din ätstörning är åt det kontrollerande hållet, dvs du kontrollerar benhårt vad du stoppar i dig, har jag en liten teori om det :)
Inom oss har vi "Vårt Sanna Jag" och så har vi Egot. Egot är det som får oss att må dåligt, medan Vårt Sanna Jag är den delen av oss som känner frid och harmoni. Egot är den del av oss som vill ha kontroll, som tror att när vi har full kontroll så mår vi bra, men sanningen är precis tvärtom, när vi kan släppa kontrollbehovet, det är då vi kan må bra, det går ju ändå inte att kontrollera allt, hur mycket man än vill, så därför kommer man alltid att må dåligt om man följer Egots kontrollbehovsförmaningar.
Just nu är du i en kaotisk period med förändringar som skall komma och där du inte riktigt vet hur framtiden ska se ut, och det gillar inte kontrollbehovs-Egot. Vad gör Egot då? Jo, det försöker kontrollera något som det i alla fall kan kontrollera, dvs maten och ätandet. Då lugnar sig Egot och lever i tron att det ändå har kontroll, och så mår man lite "bättre", även om det inte är sann frid och dessutom förstör man sin kropp, så att man längre fram i livet kanske riskerar att till och med må dåligt pga vad man under påverkan av Egot har gjort med den.
Kanske kan mitt synsätt hjälpa dig att stoppa Egot, när du får känslan att du måste kontrollera matintaget? Då vet du att det bara är Egot som spökar för dig, och Egot kan man alltid sluta lyssna på :)
Angående rökningen så är mitt tips att när det känns helt outhärdligt, när du bara MÅSTE ta den där cigaretten, prova då att ställa en timer på 5 minuter. Jag har själv aldrig rökt, men märkte på min kollega som slutade att oftast gick det där superakuta röksuget över ganska fort ändå, om t ex telefonen ringde och avbröt när hon tänkt gå ut och röka för att det var så jobbigt, så försvann det urakuta behovet under samtalets gång. Kanske kan vara något att prova? Det är ju din kropp som tror att den måste ha något, och det gäller att inte låta sig luras - det är ju faktiskt inte nyttigt precis :) Kanske kan du hitta en superbra och spännande bok att läsa, så att du kan distrahera dig vid tillfällen som t ex efter lunch när det ibland kan vara svårt att låta bli att tänka på cigaretten?

Tack för hjälpen! Känns bättre nu 
snoflinga: Det är åt det kontrollerande hållet, tyvärr. Vet att jag böhöver släppa kontrollen över maten och även annat.
När jag läste din teori så stämmer den in perfekt på mig. Jag känner att jag kommer att ha stor hjälp av det du skrev. TACK!!!
Ska nu lägga mig och ge mig själv trancehealing och hoppas på att jag känner mig bättre imorgon.
Tack igen

#4 Ja, det kanske blir lättare att inte lyssna på Egot när du vet att det inte gör dig något gott :) Du får skratta åt Egot istället :)
Hoppas det känns bättre idag!
Jag sänder ljus och värme!

Tack alla!
Det känns bättre idag! Ska försöka skratta åt egot :)
Kram
Sänder
Kram Åsa