Healing iFokus

Healing

Läst 789 ggr
Loet_old
0

God morgon 4 Augusti

God morgon

Grå mulen dag och regn väntas i norr,så man får göra bort inomhusarbeten i stället som har blivit på efterkälken.Glad

Önskar er alla en bra dag!

[mossquinnan]
0

Önskar dig det sammaKyssvilken lugnande bild:-))

nillanb
0

Godmorgon på er alla Glad

Åhh Loet vilken otroligt magisk bild Cool

Lite nervös och orolig känner jag mig idag..Sve ska kollas upp igen av veterinären och beslut ska tas om ändring i medicineringen..

Jag träffade en man igår vars hund hade den sjukdom Svea har..och det hade slutat med att hunden fick avlivasGråter

Önskar er en dag fylld av glädje!

[GunillaF]
0

God morgon

Åh vad fin bild Loet! Gillar de färgerna.

Jag håller tummarna för din hund nillan.

Ha en bra dag alla!Kyss

Elpida
0

Godmorgon härinne!

Här tittar faktiskt solen fram idag oxå - skönt med lite värme på kontoret. Vilken jättevacker bild Loet, vil,ket lugn och harmoni!

Igår hade jag och maken bröllopsdag.. talade barnen om för oss. Vi har knappt setts på två dagar så ikväll hoppas jag att vi kan få fira i efterskott och kanske äta något gott =)

#2 Håller tummar och tår för Svea idag!!!

Ha en finfin dag vad ni än tar er för!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej!

Har snabbat mig med att klippa gräsmattan innan det börjar att regna.

Loet … wow … vilken bild!

Nillan … håller tummar och tår och Odi håller sin tassar för att det ska gå bra för Svea idag.

/kram Spanaren

korseett
0

god morgon

Igår blev min eftersatta kompost fixad och nu är den full så jag ska börja på en ny. kollade även vilken jordart det är där jag ska ha landen och bärbuskarna- lätt- eller mellanlera. Men jag vet hur jag ska få ordning på den. Hann även med att klippa ner krolliljan och flytta den till den nya rabatten och strandirisen är också nedklipppt och ska flyttas isär. Jag fick en hel del gjort med andra ord igår. Får väl fortsätta idag då.

Ha en fin onsdag alla!

snoflinga
0

Härlig onsdag önskar jag er alla! Här är det lugnt, soligt och skönt. Kan nog sluta tidigare idag, får se hur det ser ut när kollegan kommer i eftermiddag :) Ska ju till hästen idag och det vore så mysigt att få lite kvalitetstid med honom, har inte sett honom sedan i söndags och då var det en snabb täckespåläggning bara, så nu kliar det i kroppen efter lite hästkontakt - ja, jag är nog lite hästberoende. (Hej, jag heter Snöflinga och jag är hästokolist!).

#2 Tänker på er och Svea idag!

#6 Bra att du påminner mig, ska se till att få nedkapat vår forsythia nu, den har inte beskurits på väldigt många år, säkert 15 år minst, och nu har jag fått ett allvarligt bryt då jag i år inte kunnat gå fritt runt bilen pga det :) Så nu måste sambon inse att saxen måste fram! (sågen får det nog bli!)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Toyan
0

God middag!

Vacker bild Loet, lugn och harmoni känns det som.

#2 Tänker på dig och Svea och håller tummarna att allt går väl.

Ha en fin dag allihopa.