God morgon 3 augusti
En grå dag ute men en solig dag i sinnet. Det är mitt motto idag, fick inspiration från en annan sajt där man uppmanades att fyllas av energi och kanalisera den till andra - god, positiv energi. Ju mer man ger desto mer får man - bra va!
Ha en energirik, positiv tisdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon Elpida och alla andra!
Visst är det så att ju mer du ger desto mer får du tillbaka!
Dagen bjuder på sol här uppe i "mellansverige". Jag jobbar hela dagen som vanligt. Kikar ut på den blå himlen emellanåt…
Ha det gott allesammans!
Elpida … så ser jag det också 
Sprider vi positivare vibbar så kanske det föder någon annans leende också.
Tack för dina ord som värmer mig så mycket och får mitt inre att le.
/kram
Godmorgon!
Toppen Elpida, för visst är det ju så att både man själv och andra mår gott av ett soligt sinne 
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er
ha en fin dag!
god morgon
Jag har butiksöppet idag men jag vill inte haha. jaja jag får väl "stå ut" idag.
Ha en bra dag alla

Ja jag hoppas jag spridit någon glädje i sinnet på de barn som gått andra dagen på inskolning till min förskoleklass
. Har kört för fullt och är helt slut nu men ska försöka hålla mig vaken och inte göra som igår då jag somnade och sov tre timmar när jag kom hem. Kroppen vill inte orka lite mycket som jag känner att jag skulle behöva men på jobbet gör jag så gott jag kan och barnen såg ut att ha en bra dag. Nu har jag en spinnande och trampande katt i knät och vem kan motstå en sån kärleksbetygelse från en liten lurvig en
, Ludde han är min känslokatt som kommer och gosar extra när han ser att jag har ont eller är trött. Visserligen kan vi ha rena brottningsmatcher när jag ska sova för han vill ofta ligga på min bröstkorg med en tass på min haka och jag känner det som jag kvävs då så det slutar oftast med att jag får ner honom på min arm och vi somnar tillsammans, min plutt.
Hoppas ni alla har haft en bra dag!
# 7 Ta´t lugnt och var rädd om dig smilax/ kram
Ps Djur är en Guda-gåva eller hur smilax?

Gokväll :) Sitter på jobbet och har jobbat undan allt för dagen, så nu får jag vänta tills lite nya uppgifter dyker upp :) Jag gillar att vara snabb och effektiv, så det känns bra att hela tiden hinna ifatt med arbetsuppgifterna :)
I går var sambon och jag och tittade på golv och fick med oss tre prover hem. Två av dem tyckte jag blev perfekta i våra rum med de tapeter vi har fått upp, så nu hoppas jag att min något långsammare sambo har insett detsamma under dagen ;) Så kanske vi kan köra och köpa dem någon dag, tänk att få ha riktiga golv på ovanvåningen! I vintras gick vi på golvreglarna, och då blev man lycklig när det kom på golvspån, hihi :)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

#8 Ja jag måste lära mig att ta det lugnt. Och visst är de underbara våra små pälsklingar. Med fem missar i huset är man aldrig ensam