Fråga till healers
Hej!
Jag undrar om ni som arbetar som healers eller har den förmågan kan känna av personen som skriver t.ex. ett inlägg på det här forumet? Får ni intuitivt information om den personen?
(Ursäkta om det är en konstig fråga)
Jag det kan i alla fall jag. Dock gör jag det inte eftersom det är integritetskränkande.
Vill man ha min hjälp så måste man be mig om hjälp. Då och först då är det ok att kliva in i någon annans space. Och då endast i det spacet som krävs för att svara på frågan.
Det jag mest arbetar med just nu är att hjälpa personer med fysiska och psykiska frågeställningar. Det är även möjligt att hjälpa djur på det här sättet.
Jag gör som allhealing. Läser av människor bara om de ber om det. Aldrig någonsin annars.
samma här men i samband med healing kan det komma fram till mig känslor oavsett om jag ska bara skicka eller även läsa av.
Men det har hänt att jag i samband med att jag läser en tråd dras igång med healingen innan jag läst färdigt och det är det meningen att det ska vara så. Jag har även vid en del begäran fått känslan av att här behövs inte jag och då skickar jag inte heller