Healing iFokus

Healing

Läst 1056 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 2 Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen skiner och jag sitter på jobbet.

Jag skiner kanske inte lika mycket… Det är kul att träffa kolegorna igen men jag är sååå morgontrött…

Ha en riktigt fin dag!

snoflinga
0

Hahahaha, jag håller med dig :) Dessutom var det MASSOR med bilar i morse, jag var lite sen då jag var tvungen och tanka, och så har visst alla människor börjat efter semestern, så jag låg bakom en bil nästan hela vägen till jobbet, och det är så tröttsamt när man får ligga bakom och folk inte håller hastigheten… Så, i morgon ska jag motivera mig och köra 10 min tidigare, så slipper jag 5 mil med kolafart :)

(och nej, jag är ingen fartdåre, men jag råkar ha kollat hastighetsmätaren med GPS så att jag vet hur rätt den går, medans de flesta andra inte har koll på att deras mätare visar 10 km/h på fel håll, dvs de kör 70 på 80 väg)… Vilket ilandsproblem, men det är ju min värdefulla pendlingstid och den vill jag ha i lugn och ro utan att behöva sitta och fundera över vad bilen framför kan tänkas göra :) Bilfritt ska det vara :)

Nu ska jag jobba vidare så jag hinner klart med priosakerna innan förmiddagsfikan :)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

tilja65
0

Godmorgon på er!

Betydligt lugnare här kan jag säga. Sitter och njuter av morgonkaffet innan dagens sysslor tar vid. Underbar stund och jag gillar att dra ut på den Skrattande

Här har vi gråväder idag och lite av en höstkänsla drar över mig, trots att gårdagen var så fin och vi var ute hela dagen. Bara att hoppas att solen snart kommer åter.

Önskar er alla en härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

En dag att få möta igen och att få vara tacksam över. Visst är jag lyckosamt lottad Flört

/kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon allaGlad

En ny dag med med fina möjligheter.

I dag har jag inga planer dagen kommer och jag bara tar emot den..

Fånga dagen!

Elpida
0

God morgon allihopa!

Spanis, vad kul att se dig!!!! Saknat dig!!!!*kram*

Idag är det jobb igen, tråkigt väder ute så det känns inte lika tråkigt. Dessutom ska ungarna in och köpa sig varsin hamster, sedan lämnar pappa av dem hos mig här på jobbet och sedan går vi på bio =).

Kroppen skriker och bannar mig för att jag misskött den så det blir nog ett pilatespass när jag kommer hem. Måste försöka få ner tablettintaget för att skona magen =(.

Ha det bäst!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

korseett
0

Godmorgon eller nåtObestämd- jisses va trött och urlakad jag är.

Igår var vi på dop i Ransäter och så stannade vi hos föräldrarna till långt inpå kvällen. Vi hade ju inte träffats på flera år så det var så kul! Men det som inte var så kul var att min mage sa upp sig på vägen hem så jag fick springa in i skogen 4 ggr under färden. Jag är fortfarande inte bra utan är lite kurig och det kör lite i magen. Men jag får skylla mig själv som suttit och smaskat godsaker och vetebröd de senaste dagarna.

Idag ska jag jobba i Grums om jag orkar vill säga. Ska ta dte lite lugnt nu på förmiddagen så får jag nog orken tillbaka.

Ha en underbar måndag.

Loet_old
0

God förmiddag

Äntligen målat färdigt det värsta kring husen mellan alla regnskurar,resterande som är ogjort är små potatis.

Ha en bra måndag alla!Glad

[Spanaren]
0

#5   /kram Spanaren

Yataz
0

God morgon!

Det var ett tag sedan jag var inne här nu. Kul att kika in lite här igen Glad

Jag försöker lista ut vad man ska laga för mat idag, men har svårt att bestämma mig. Jag har alltid haft dålig fantasi när det gäller middagar, men hittade en sida jag varmt kan rekommendera om ni har lika svårt som jag att hitta på något Flört

Matklubben.se

Hoppas ni får en underbar dag! Skrattande

Yataz

[Spanaren]
0

#9 Där har jag varit medlem i några år och där finns det många smarriga recept Flört

Yataz
0

#10 Ja, visst gör det Glad

Hittade sidfläsk i frysen så idag blir det nog fläskpannkaka Tungan ute

Yataz

[Spanaren]
0

#11 Har du lagt in något recept som jag kan söka på (nyfiken i en strut Flört).

Elpida
0

#9, #10 Ha ha ha, där är jag oxå medlem… men jag bara snor alla goda recept..Oskyldig

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Yataz
0

#12 Nej, inte ännu. Jag blev precis medlem där Flört

#13 Samma här Oskyldig

Yataz