Hej. Sönd 1 Augusti
Godmorgon Gunilla och ni andra som hommer!
#0 Hoppas omställningen går bra Gunilla, hur hade du det på dopet?
Tidigt i morgon bitti åker sambon och jag till Skåne, vi kommer hem fredag kväll igen.Vi har regnställ och stövlar med och forhoppningsvis ett gott humör.
Önskar er alla en härlig söndag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#1 Dopet var så fint, så fint.
Tösabiten sa inte ett ljud på hela tiden. Hon är ett förnöjsamt barn!
Efter akten bjöds vi på lunch och kaffe o tårta.
Mycket trevligt.

#1 Vad härligt att ni åker hit, synd att prognosen lovar så mycket regn bara :( Måste bara tipsa om Café Annorlunda, Café Bialitt och Lotta på åsen, tre mysiga caféer som vi tycker är väl värda att besöka :)
Här skiner solen och vi har en slappedag (äntligen). Jag har jobbat så mycket att jag inte kunde sova megalänge, så jag åkte till kondis och köpte frukostbullar till sambon :) Lyxigt med något annat än vanliga köpebrödet :)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#2 Så fint Gunilla, det är något speciellt med dop! 
#3 Ja vi funderade ett tag på att avboka men det blir nog utav i alla fall.
Var ligger dessa cafèer då?
Godmorgon på er!
Härligt med barndop gunilla!
Indiania hade så gött på resan.
Snöflinga har ni sol 
Här regnar det och jag har saftkok att göra lille gubben är tilldelad badrumsrenoveringen…visst är väl det rättvist
.
ha en underbar söndag!
Hej!
Ja, nu är semestern slut och vardagen infinner sig igen.
Tankar går och tankar kommer om hur vi ska vara rädda om varandra och bara låta kärleken få flöda fritt. Livet är bräckligt och därför ska varje stund värdesättas ordentligt 
/kram Spanaren
#6 Efter att ha varit med om alla möjliga olyckor och elände så har jag lättare att komma ihåg just det du skriver om
Vi borde värdesätta varandra lite mera. Och vara rädda om varandra och be om förlåtelse lite oftare.
#7 Sant 
hej alla här inne.
det var länge sedan jag var här inne.men idag vill jag dela med mig om min stora lycka.hela jag är fylld av glädje och lycka.mitt älskade barn barn 15åriga Amanda har blivit svensk ungdomsmästare i agillity.med sin härliga golden Anja.så denna dag går i solens tecken mellan regnskurarna.ha en underbar dag vad ni än gör av dagen.jag sänder er alla som har det extra jobbigt.en stor och värmande kram
#9 Grattis till både dig och ditt barnbarn, härligt när det går så bra!
Kram till dig dalamormor! 
#9 Tack dalamormor och kanske lite positivare svar ang. den äldsta flickan från olyckan förra söndagen/kram Spanaren
#11 Vad skönt att höra Spanis. Vill också tala om att jag skickar till dig och dina nära, även om jag inte skriver i " tråden". Tänker på dig varje dag!
Kram Indiania