God morgon!
Mulet idag men det ser ut som om det kanske spricker upp.
#0 Hos mig fungerar iFokus .. än så länge.
Ha en riktigt bra dag!
jag glömde ju berätta att igår läste jag att en bekant varit och plockat jordgubbar på självplock i Edsvalla. Vi körde förbi där igår em när vi skjutsade brodern till rälsbussen i Kil. Han kunde ju ha åkt från Säffle men det var en sådan väntetid i Kil så vi kunde ju lika gärna köra dit. På hemvägen kollade vi in den här självplocksgården och de hade öppet och solen sken, så hastigt och lustigt köpte vi hinkar på närmaste affär- ÖB och sen tillbaka och plockade 9 kg jordgubbar! 8 är infruset och 1 kg mumsar vi på.
Köpte även med ett par knippen med dill så jag hackade dill och fryste ner, blev väl ca 4 dl. De grövsta stjälkarna är uppdelade i knippen och infrysta så det är bara att plocka ut när jag behöver dom i nåt kok.
DEt låter härligt Karin!
Mums!
" Var nära naturen - var när dig själv "

Hej alla! Här är det regnigt och jag ska förbereda kvällens resa. Har hört att det ska blåsa rejält på Ålandshav ikväll så det blir nog åksjuketabletter också.
#4 Gu så härligt det låter med en massa jordgubbar, kan riktigt känna doften och smaken
Ska ockå ringa min kusin och höra hur det är med min faster. Hon fick en stroke för ett par dagar sedan och blev sämre igår så vi håller alla tummar vi kan för att det ska gå bra för henne. Min pappa har haft stroke tre gånger så jag vet själv hur det är att vänta på svar och undra hur det ska gå.
Ha en bra dag alla här inne!
Dagens
Jag vet då inte när det var sist var en sådan här åsksommar,det har kommit en åskskur varenda dag nu.får se om det kommer någon mer i dag för kvaft och varmt ute.
Önskar er alla en fin torsdag!

#2 Gud vad vackert!!!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.