Healing iFokus

Healing

Läst 467 ggr
smilax
0

Lite extra styrka?

Skulle behöva lite extra påfyllning av styrka idag. Tonårssonen har varit ute och sprungit en timme tidigt i morse för kompisar ringe och ville träffa. Känns konstigt i mina öron. Han är så strulig just nu och försöker göra allt för att visa att han ska bestämma själv och inte göra som andra eller som jag säger. Hårdrockare, tycker satanism verkar braSkrikandes, ska hänga inne i Stockholm jämt med sina kompisar och jag har ingen större koll på vad de gör.

Känner mig så trött som mamma just nu. Har kämpat som ensam mamma i alla år och ibland tar kraften slut. Vill ni skicka lite påfyllning så jag orkar? Att både ha ont, inte må så bra i sig själv och försöka vara en konsekvent och kärleksfull mamma blir lite för mycket ibland.

Loet_old
0

Inte så lätt alla gånger att vara tonårsförälder.

Skickar värme till din situation.

Indiania
0

Skickar styrkekramar till dig Kyss

Längre fram när du orkar kanske det är bra att kolla upp vad han och kompisarna sysslar med.

Det är tufft när barnen är i den åldern men brukar vara övergående.

Försök hålla ut och prata lite med honom när han är på " rätt " humör.

Behöver du skriva av dig så skicka gärna pm till mig.

Varma kramar till dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Varma styrke kramar kommer här,,,,,

christel70
0

Låter jättejobbigt! Man skullle gärna vilja hoppa över den där jobbiga tonårsstiden men det går ju inte. Tycker det känns som om din son gärna vill provocera och hävda sig och gör raka motsatsen till vad du säger. Tyvärr finns ingen färdig mall för hur man ska göra som förälder utan man får gå efter sin magkänsla. Skickar dig styrkekramar och varma tankar och hoppas på att det blir bättre för dig.

Medarbetare på Tarot

korseett
0

skickar

[GunillaF]
0

Skickar till dig.