Godmorgon 26 juli
I dag hoppas jag ni alla får en härlig start på veckan!
Nu har vi bokat fyra dagar i Skåne nästa vecka!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon!!
#0 Härligt Indiania!!
Nästa vecka är jag i Spanien
,, Längtar,,,,*behaglig suck*
Här är det fortfarande mulet,, väntar otåligt på solskenet som utlovats av väder gubbarna på tv,,,,
Ha det gott!!
Godmorgon på er!
Semester… Skåne, Spanien… vad härligt det låter
Hoppas att ni får riktigt trevligt!
Här är det ljust men molnigt och det verkar som om vi kommer att få varannandagsväder ett tag. Efter den otroliga värmeböljan vi haft här så behövs verkligen regnet.
Önskar er alla en härlig och givande dag!
Med ljus och kärlek... Tina
#1 Åh så härligt Rore förstår att du längtar!
Njuuuut!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon
Ja ha en trevlig semester ni som ska åka bort.
det har varit en försmak på hösten här regnit och blåstit +12 grader,men det lovas högsommar väder mot helgen igen.
Ha en bra dag alla!
Indiania! Det ska jag göra
Kilar förbi och säger God morgon! Ha en bra dag!

Hej alla!
Här är det gråmulet och lite ruggigt. burr! Har lånat pappas bil idag så jag tänkte ta en sväng till en väng och umgås lite. Blev inte av igår utan jag handlade istället, släpade in en massa saker och fick så ont i ryggen att jag inte orkade komma iväg vidare. Ska ta ett snack med tonårssonen också när han vaknar eftersom han smet ut tidigt i morse och var borta någon timme för att träffa kompisar som ringt och tyckte de skulle träffas. Känns lite olustigt när han gör såna konstigheter. Tonåringar med väldigt egna ideér är inte lätt att handskas med har jag märkt, aldeles som man står som ensam förälder och gjort det sen han var liten.
Ha en bra dag alla!