Healing iFokus

Healing

Läst 694 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 23 Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter här mitt i natten och väntar på dottern med familj som ska komma och hälsa på en vecka.

Mackor och te är framdukat.

Ha en riktigt bra Fredag!

Loet_old
0

God morgon

Äntligen så har det klarnat upp så solen tittar fram.regn och åska igår om vart annat.

Ha en härlig fredag alla!Glad

majlar
0

God morgon alla i det gröna.

Sitter i husvagnen och väntar på att Astrid Lindgrens värld ska öppna sig. Vi har kusinerna Agnes och Alice med oss här ett par dagar. Det ska bli spännande att se hur det är i den världen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

korseett
0

god morgon

ser med tillförsikt fram mot dagen. Jag hoppas att jag fixar det ska jag

ha en bra dag alla

Indiania
0

Godmorgon!

Det är så skönt ute i dag bara 13 gr ute.

Har inga speciella flaner i dag men skulle vara trevligt att hinna läsa lite, vart tar tiden vägen egetligen?

Önskar er alla en skön och givande dag! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Dagens!

I dag behöver min kropp vila och det känns skönt att det är mulet och svalare, det gör det lättare på något sätt att få lov att bara vara.

Önskar er en fin dag!

Toyan
0

God kväll allihopa!

Äntligen svalare, bara 18,5 grader just nuGlad

Har haft en ledig dag och bara tagit det lugnt, så skönt att bara vara i bland.

Ha en härlig fredag kväll allesammans.

Elpida
0

God kväll!

Har vansinnigt ont i kroppen, ändå har jag bara varit hemma i knappt en veckaRynkar på näsan. I dag åkte vi till stan och fyllde på frysen eftersom solen lös med sin frånvaro. Dottern som haft feber är äntligen frisk och var glad över att komma iväg en runda.

Ikväll bara måste jag köra igenom mitt Zumbapass. Ska köra ett pass på söndag och min kondition är inte den bästa efter semestern….

Hoppas ni ska pyssla med något trevligt denna fredagskväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[rore]
0

Go kvällen på er!!!

JA,, svalt har det blivit,,Tyst, Jag saknar redan värmen,, kanske kommer den igenFlört