Healing iFokus

Healing

Etikettnäring-för-själen
Läst 1142 ggr
Indiania
0

21 kosmiska lagar

Nu har vi kommit till den sista och 21:a kosmiska lagen av Kristina Wennergren.

www.bildtolkning.com

21. Synkroniseringslagen

Begreppet synkronisering står för samordning, när flera saker händer samtidigt, har med varandra att göra och ger kraft åt varandra.

När vi öppnarvi öppnar oss för nya intressen öppnas en mångfald av dörrar som alla har med gemensam sak att göra.

Kramar Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

Javisst är det så,när allting är i balans..

Tack Indiania för denna lag och för dom andra lagarna.var verkligen intressant att ta del av.Glad

korseett
0

tack Indiania! Tänk att vi redan kommit till sista lagen. Glöm inte att kika in på länken till Kristinas sida bildtolkning som tack för att vi fått låna hennes texter

[rore]
0

Tack Indiania!Kyss

majlar
0

Tack IndianiaKyss

[GunillaF]
0

Så är det! Tack!

Indiania
0

Tack skall ni ha! Glad Måste säga att det känns lite tomt nu när alla lagar är skrivna. Kram och tack för ni delat med er av era tankar!Flört

[GunillaR]
0

Indiania, jag skäms så öronen hänger. Har missat en massa av dessa. Är det en viss veckodag du har skrivit dem? Jag vill gärna ha dem samlade på ett papper. Leta kan jag göra men om du haft ett system i ditt skivande här så kanske det går lättare.

Kramen!

Indiania
0

Vad kul Gilla att du vill läsa alla. Öm dun tittar på " Näring för själen" så hittar du dem där. Jag har sätt in dom på onsdagar.

Inte skall du skämmas vännen! Glad Kram till dig.

[GunillaR]
0

Toppen! Då är det en enkel match att skriva över dem till Word och sedan skriva ut pappret. Tungan ute

nillanb
0

Tack Indiania Glad

Andina
0

Kristina har ju tagit fram t ex

- 49 Vishetsregler

- 99 Insikter

- och Affirmationer

Kanske kan de vara intressanta att fortsätta med när ni nu har gått igenom de 21 Kosmiska lagarna?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

korseett
0

#11 då har vi att göra ett tag om hon går med på det Glad

Indiania
0

Jag har faktiskt positiva affirmationer härhemma också. Flört