God morgon torsdag
Godmorgon Loet och ni andra som droppar in!
Här regnar det i dag, vaknade av att regnet stod som spön i backen.
#0 Härlig bild med måsen Loet! 
Vet inte huer det går med vår Skåneresa, vi har inte fått några svar på de stugor vi sökt.Det blir kanske något annat.
Önskar er alla en fin och givande dag! Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon loet och Indiania och ni andra 
Här ösregnar det! Funderar på att ta en tur till Göteborg och Liseberg i eftermiddag..med lite koll på vädret!
Jag har just nu fem barn boende hos mig min snart 10åring, syrrans 11 åring, mina två treåriga barnbarn och ytterligare en liten släkting på tre år, alla är flickor!
ha en skön dag allesammans!
God morgon
Hos mig skiner solen ännu men det molnar på. Det skulle visst bli regn under dagen och det behövs verkligen.
Ha det bra vad ni än ska göra idag!

Hej alla!
Här är det så kvavt att man knappt kan andas så jag ser fram emot lite åska. Det regnade i natt men sen har det bara kommit någon droppe till. Håller på att städa lite hemma efter att ha varit bortrest så svetten bara rinner. Men lite ren tvätt och lite fixade papper blir det i alla fall
. Ska boka resa till Åland också och gå på vikingamarknad nästa helg så då håller jag tummarna att det är lite lagom varmt och inte så regnigt som förra året då de fick översvämmning i alla vikingatält och fick stänga för att länspumpa hela området en dag
. Men jisses så effektiva ålänningar är. Alla i området ställde upp och det var fixat till dagen efter. Alla vikingar fick hjälp att torka kläder och tvätta det som behövdes och halm fixades fram för att täcka leran. Vilken otrolig omtanke som genomsyrade den dagen.
Hej och god eftermiddag på er!
Här har det varit molnigt och åskat lite under dagen,, en störtskur kom också förbi,, Men jag tror våra gräsmattor och grönska skulle uppskatta lite mer blött,,,,
gokväll!
soligt men mycket blåsigt idag
ha en skön kväll