Godmorgon 19:e juli
I natt satt jag och spelade Betapet, det var flera år sedan sist.
Vädret är härligt i dag!
Skall ringa frissan det är dags nu.
Önskar er alla en fin start på veckan! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon Indiania och ni andra som snart tittar in.
Idag är det torkväder så nu går tvättmaskin som en liten raket.
Håller på att förberada för en campingsemester i slutet på veckan. Vi ska åka till Simrishamn, ett favoritställe på Österlen. Hoppas bara att vädret håller i sig.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon!
Simrishamn där är så fint! Hoppas att ni får en fin semester där nere Majlar 
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
god morgon!
Nu har vi kommit hem från trippen till nordvärmland. Skönt att vara hemma. Idag blir det lite jobb med maskinringen och lite annat hemmapyssel. Lite tråkigt är det att det har blåst så häftigt när vi var borta så att mina tomatplantor har knäckts. Jag band upp dom ännu mer nu och så får jag se vilka som har klarat sig.
Ha en bra måndag alla
Dagens
Fullt upp på förmiddagen,så nu hinner man ta igen sig ett tag.
Efter en kylig natt så har det vänt och blivit varmt igen.en mindre tromb drog förbi igår och knäckte några träd efter vägen,brukar bli så i värmeböljan.
Ha en bra dag alla
Godkväll!
Dagen har varit hektisk den började med saftkok innan barnbarnen kom och fortsatte med lek och bus två stycken treåringar har otroliga mängder energi så nu är jag lite trött så nu blir det att slappa lite 

God kväll i stugorna!
Idag har vi haft fint på morgonen och molnigt på eftermiddagen. Vi har äntligen fått väck den gamla oljetanken i pannrummet så nu blev det så himla rymligt
.
Sista semesterveckan så nu gäller det att njuta varje dag, tänk att tiden alltid går som fortast när man vill att den ska gå sakta…
Hur gick det hos frissan Indiania - blev du nöjd?
önskar er en trevlig kväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God kväll!
Solig morgon med lite kyliga vindar, nu är det mulet och verkar som om det blir regn senare i kväll.
Har jobbat och handlat, hittade 2 par byxor till nedsatt pris och en t-shirt, känner mig mig riktigt nöjd med mina fynd
Ha en fin kväll allesammans!